کاربران کانادايي: iPhone جديد ارزش انتظار را داشته است

Jordon Brown يکي از خريداران کانادايي آيفون جديد مي‌گويد خوابيدن در پياده‌روي روبروي فروشگاه Rogers که فروشنده انحصاري iPhone در اين کشور مي‌باشد مطمئناً ارزش اين همه انتظار را داشته است.Brown که يک دانش‌آموز ۱۶ ساله است مي‌گويد از ساعت ۴ بعد از ظهر روز پنجشنبه مقابل فروشگاه حضور داشته و در هنگام باز شدن …

Jordon Brown يکي از خريداران کانادايي آيفون جديد مي‌گويد خوابيدن در پياده‌روي روبروي فروشگاه Rogers که فروشنده انحصاري iPhone در اين کشور مي‌باشد مطمئناً ارزش اين همه انتظار را داشته است.
Brown که يک دانش‌آموز ۱۶ ساله است مي‌گويد از ساعت ۴ بعد از ظهر روز پنجشنبه مقابل فروشگاه حضور داشته و در هنگام باز شدن فروشگاه در ساعت ۸ صبح اولين فردي بوده که توانسته وارد اين مکان شود و گوشي هوشمند پيشرفته اپل را در دستان خود بگيرد.
«من از ماه نوامبر منتظر عرضه اين دستگاه هستم. گذراندن يک شب در زير باران آنقدرها هم بد نيست.» وي مي‌گويد سي دقيقه پيش از باز شدن فروشگاه وي به همراه ۱۲۰ نفر ديگري که در آن مکان حضور داشتند توسط گروهي از اهالي مطبوعات که براي تهيه گزارش آمده بودند محاصره شدند.
«اولين کاري که مي‌خواهم انجام دهم اينست که با گوشي جديدم به يکي از دوستانم که مي‌گفت با منتظر ماندن در اينجا ضرر مي‌کنم زنگ بزنم.»
اين گوشي که مجهز به ۳G است نسبت به مدل پيشين داراي ارتباط اينترنتي سريع‌تري بوده و از نرم‌افزارهاي طرف سوم مانند بازي‌ها پشتيباني مي‌کند.
اين اولين مدل از آيفون است که در کانادا يعني خانه Research in Motion Ltd. سازند? گوشي‌هاي هوشمند بلک‌بري و اصلي‌ترين رقيب اپل ارائه مي‌گردد.
معرفي اين گوشي بدون جنجال نبوده موجي از اعتراضات درخصوص قيمت اوليه Rogers Communication Inc. را وادار ساخت که بسته ارزان‌تري را براي آن دسته از خريداراني که تا پيش از ۳۱ آگوست اقدام به خريد سرويس سه‌ساله بنمايند عرضه کند.
در برخي از کشورهاي جهان گوشي‌هاي جديد از طريق اپراتورها بفروش مي‌رسد و تنها براي کار با شبکه آنان تنظيم مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا