سوني اريکسون دو گوشي جديد عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، گوشي W302 که با کد نام “سوني اريکسون فنگ” Sony Ericsson Feng نيز شناخته مي شود به همراه گوشي Sony Ericsson Remi در ۲۲ جولاي معرفي شد.W302 يک گوشي / واکمن به شکل آب نباتي وازسري گوشي هاي معمولي  که شبيه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، گوشي W302 که با کد نام “سوني اريکسون فنگ” Sony Ericsson Feng نيز شناخته مي شود به همراه گوشي Sony Ericsson Remi در ۲۲ جولاي معرفي شد.
W302 يک گوشي / واکمن به شکل آب نباتي وازسري گوشي هاي معمولي  که شبيه سوني اريکسون مدل S302 و  براساس پلتفورم A200 ساخته شده و داراي يک صفحه نمايش ۱۷۶ – ۲۲۰ پيکسلي ، دوربين ۲ مگاپيکسلي با فوکوس ثابت و قابليت ضبط ويديويي است.
 Sony Ericsson Remi که حدود دو هفته قبل از آن رونمايي شد، نيز به شکل آب نباتي طراحي وساخته شده و داراي يک دوربين عکاسي ۲/۳ مگاپيکسلي با فلاش و قابليت ضبط ويديويي ، سيستم اتصال پرسرعت HSDPA و صفحه نمايش QVGA است.
اين گوشي نمونه کاملا مشابه به گوشي Sony Ericsson T610 است که ۵سال قبل عرض شد.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي ها از جمله ديگر قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي آنها و همچنين قيمت و زمان دقيق عرضه به بازار درسايت اينترنتي ياد شده ، اعلام نشده است ولي گفته مي شود اين دوگوشي  در فصل پاييز عرضه خواهند شد.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا