واگذاري هر ۲ هفته يكبار سيم‌كارتهاي‌ ۰۹۱۰ و اعتباري ” همراه اول “

وحيد صدوقي به خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: واگذاري سيم‌كارتهاي دائمي ۲۸۸ هزار توماني همراه اول نيز از روز گذشته در ۱۶۰۰ دفتر خدمات ارتباطي به روز شده و مشتركان مي‌توانند با مراجعه به دفاتر سيم‌كارت خود را همان روز ثبت نام دريافت كنند.وي از پيشي‌گرفتن تعداد مشتركان تلفن همراه از تلفن ثابت در برخي …

وحيد صدوقي به خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: واگذاري سيم‌كارتهاي دائمي ۲۸۸ هزار توماني همراه اول نيز از روز گذشته در ۱۶۰۰ دفتر خدمات ارتباطي به روز شده و مشتركان مي‌توانند با مراجعه به دفاتر سيم‌كارت خود را همان روز ثبت نام دريافت كنند.
وي از پيشي‌گرفتن تعداد مشتركان تلفن همراه از تلفن ثابت در برخي استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر در استانهايي چون تهران و فارس تعداد دارندگان تلفن همراه بيشتر از دارندگان تلفن ثابت است.
مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران ادامه داد: در حال حاضر تعداد مشتركان تلفن ثابت در استان فارس و تهران ۴/۱ و ۵/۵ خط است و اين در حالي است كه تعداد مشتركان تلفن همراه در اين دو استان به ترتيب بيش از ۲ و ۷ ميليون نفر است.
وي از افزايش ظرفيت سرويس GPRS در تهران به ميزان ۳ ميليون مشترك خبر داد و گفت: در حال حاضر تست اين سرويس توسط پيمانكار و كارشناسان همراه اول در حال انجام است.
صدوقي گفت: GPRS اكنون در شمال تهران تا ميدان سپاه عملياتي و در حال تست صرفا براي كارشناسان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا