دو خبر از زيمنس و آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، همچنينبراساس اين طرح ۱۶هزار و ۷۵۰ فرصت شغلي کارخانه ي اين شرکت  دست خوش تغييرات مي شود و اين تصميم  به منظور کاهش هزينه و افزايش بودجه اتخاذ شده است.يک مقام آگاه در اين باره گفت اين شرکت درصدد است با سياست هاي پيش روي خود هزينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، همچنينبراساس اين طرح ۱۶هزار و ۷۵۰ فرصت شغلي کارخانه ي اين شرکت  دست خوش تغييرات مي شود و اين تصميم  به منظور کاهش هزينه و افزايش بودجه اتخاذ شده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت اين شرکت درصدد است با سياست هاي پيش روي خود هزينه ها ي شرکت را تا سال ۲۰۱۰ميلادي به يک ميليارد و ۹۰۰ميليون دلار کاهش دهد.
زيمنس حدود ۴۰۰هزار کارمند در سراسر جهان دارد.
همچنين در خبرها آمده است که کاربران گوشي هاي آيفوننسل سومي با استفاده از سرويس هايي که براي اين گوشي ارايه شده مي توانند پيامک رايگان ارسال کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل دينت، کاربران مي توانند با استفاده از سرويس هاي فروشگاه هاي App Store و iTunes روي گوشي آيفون سرويس AIM را به شکل رايگان با لينک شدن به وب سايت iTunes دانلود و نصب کنند.
به اين ترتيب در روش iChat دو کاربر گوشي آيفون مي توانند به شکل رايگان و به طور نامحدود پيام کوتاه به يکديگر ارسال و دريافت کنند.
۱۳۵/ ۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا