ارتباط مشترکان بدهکار همراه اول قطع يک طرفه شد

به گزارش خبرنگار موبنا ، اپراتور اول تلفن همراه پيشتر با ارسال پيامک،نسبت به قطع ارتباط تلفن همراه مشتركان بدهكار خود تا روز بيستم ماه جاري، هشدار داده بود.     در پيامک اخطار شرکت ارتباطات سيار، از مشترکان خواسته شده بود که در صورت عدم پرداخت قبض منتهي به اول خردادماه ۸۷ و براي جلوگيري از …

به گزارش خبرنگار موبنا ، اپراتور اول تلفن همراه پيشتر با ارسال پيامک،نسبت به قطع ارتباط تلفن همراه مشتركان بدهكار خود تا روز بيستم ماه جاري، هشدار داده بود.    
در پيامک اخطار شرکت ارتباطات سيار، از مشترکان خواسته شده بود که در صورت عدم پرداخت قبض منتهي به اول خردادماه ۸۷ و براي جلوگيري از قطع ارتباط ، نسبت به پرداخت بدهي در شعب بانک هاي ملت ، ملي و سپه اقدام کنند.
قبوض تلفن همراه دوره دو ماهه منتهي به اول خردادماه مشترکان اپراتور اول ، اوايل تيرماه جاري توزيع شده است و اين اپراتور قبل از توزيع اين قبوض نيز ، ميزان بدهي مشترکان را از طريق پيامک، اطلاع رساني کرده بود.
براساس اعلام قبلي شرکت ارتباطات سيار ، ارتباط تلفن همراه مشتركاني كه نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام نمي‌كنند، پس از مهلت در نظر گرفته شده، به مدت يک هفته قطع يك طرفه شده و چنانچه مشترک در هفته اول بدهي خود را واريز كند ارتباط برقرار مي‌شود؛ در غير اين صورت در هفته دوم ، ارتباط كاملا قطع خواهد شد.
شمار مشترکان سيم کارت هاي دائمي همراه اول بالغ بر ۱۷ ميليون نفر است.
۱۲۸/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا