آخرين مهلت شرکت در مسابقه پيامک روز پدر اعلام شد

به گزارش خبرنگار موبنا ، اين پايگاه اينترنتي اين مسابقه را به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) و روز پدر برگزار و به بهترين پيام هاي ارسالي مرتبط با اين موضوع جوايزي اهدا مي کند.نوند (www.navand.ir) به عنوان يکي از ارايه دهندگان خدمات ارزش افزوده اعلام کرد که اين مسابقه با هدف گراميداشت …

به گزارش خبرنگار موبنا ، اين پايگاه اينترنتي اين مسابقه را به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) و روز پدر برگزار و به بهترين پيام هاي ارسالي مرتبط با اين موضوع جوايزي اهدا مي کند.
نوند (www.navand.ir) به عنوان يکي از ارايه دهندگان خدمات ارزش افزوده اعلام کرد که اين مسابقه با هدف گراميداشت ميلاد مولي الموحدين ، روز پدر و ارتقاي فرهنگ صحيح استفاده از تلفن همراه و ارتباط از طريق پيامک برگزار مي شود.
علاقه مندان به شرکت در مسابقه بايد با مراجعه به سايت نوند و قسمت درج پيامک در کتاب پيام کوتاه نوند(کتاپک) به نشاني  www.navand.ir/ketapak/ketapak.aspx  ، پيامک خود را ثبت کرده و يا آن را به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۳۰۰۰۷۶۷ ارسال کنند.
برندگان اين مسابقه کساني خواهند بود که بيشترين پيامک را با موضوع مسابقه، ارسال و بيشترين امتياز را از خوانندگان  کسب کرده باشد.
تهيه و انتشار تعداد زيادي پيامک براي ارسال به عنوان هديه روز پدر ، ارتقاي فرهنگ استفاده از تلفن همراه ، افزايش استفاده از زبان فارسي در پيامک و توليد محتواي فارسي با توجه به اين که تقريبا تمامي پيامک هاي ثبت شده در کتاب پيام کوتاه به خط فارسي است ، از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقه اعلام شد.
در اين مسابقه به نفر اول کارت شارژ sms 500تايي ، به نفر دوم کارت شارژ sms 250تايي و نفر سوم کارت شارژ  sms 100تايي نوند اهدا مي شود.
اسامي برندگان اين مسابقه از طريق سايت نوند اعلام خواهد شدو برندگان نيز براي دريافت هداياي خود بايد به اين سايت اينترنتي مراجعه کنند.
 128/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا