سرمايه شرکت مخابرات ايران ۳۳ هزار ميليارد ريال تعيين شد

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر صابر فيضي خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ايران، هيچ نقشي در تعيين قيمت سهام ندارد و قيمت سهام اين شرکت را سازمان خصوصي سازي تعيين مي کند.وي گفت: صورت ‌هاي مالي سال ۸۶ اين شرکت به طور کامل و در موعد مقرر به سازمان حسابرسي تحويل داده شد.فيضي با اشاره …

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر صابر فيضي خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ايران، هيچ نقشي در تعيين قيمت سهام ندارد و قيمت سهام اين شرکت را سازمان خصوصي سازي تعيين مي کند.
وي گفت: صورت ‌هاي مالي سال ۸۶ اين شرکت به طور کامل و در موعد مقرر به سازمان حسابرسي تحويل داده شد.
فيضي با اشاره به اين که پيش از اين ، مديران بورس موافقت خود را براي واگذاري سهام اين شرکت اعلام کرده بودند افزود: قرار بود سهام شرکت مخابرات بدون حسابرسي سال ۸۶ و با صورت‌ هاي مالي نيمه اول سال ۸۶ حسابرسي و در تابلو بورس عرضه شود.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات همه مدارک لازم را به سازمان ‌هاي زير مجموعه وزارت اقتصاد از جمله، سازمان خصوصي سازي، بورس و حسابرسي ارايه کرده و منتظر اعلام نتيجه است.
فيضي افزود: در هفته پاياني خرداد و پس از بررسي ‌هاي مخابرات و کميسيون اقتصادي دولت، مقرر شد تا مبلغ ۳۳۶ ميليارد تومان به منظور انتقال اموال براي اعمال حاکميت به وزارت ارتباطات منتقل شود.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: پيش از اين نيز شرکت مخابرات از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شده و در ثبت شرکت‌ ها به ثبت رسيده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا