هما هنگي کارشناسان عضو APT بر عهده ايران است

 دکتر صفوي مسوول گروههاي مطالعاتي APT در سال جديد ، در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سيتنا اظهار داشت: پيشنهاد همکاران شرکت فناوري اطلاعات در STUDY GRUPS(گروههاي مطالعاتي )پذيرفته شده و در طول سال آينده هدايت اين گروه را ايران بر عهده خواهد داشت. صفوي گفت: اين نخستين بار در تاريخ APT است که …

 دکتر صفوي مسوول گروههاي مطالعاتي APT در سال جديد ، در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سيتنا اظهار داشت: پيشنهاد همکاران شرکت فناوري اطلاعات در STUDY GRUPS(گروههاي مطالعاتي )پذيرفته شده و در طول سال آينده هدايت اين گروه را ايران بر عهده خواهد داشت.
صفوي گفت: اين نخستين بار در تاريخ APT است که اجلاس اين گروه در ايران برگزار مي شود البته پيش از اين مسووليت گروههاي مطالعاتي آن نيز به عهده ما گذاشته شده بود.
وي تصريح کرد: در سال آينده هما هنگي کارشناسان اعضاي APT براي کار بر روي موضوعات تاييد شده به عهده ي ايران بوده و بنا براين ما نه تنها بايد نيروي داخلي کشور را براي کار فعال کنيم بلکه بايد نوعي مديريت کنيم تا نظرات کارشناسي از ديگر کشور ها را نيز جذب کنيم.
وي از پيشنهاد مديران اجلاس گروههاي مطالعاتي آسياو اقيانوسيه براي رياست ايران در گروه مطالعاتي APT5 خبر داد و گفت: پيشنهاد همکاران شرکت فناوري اطلاعات در STUDY GRUPSگروههاي مطالعاتي پذيرفته شد و به نظر مي رسد اين اتفاق در طول سال آتي ما هدايت اين گروه را خواهيم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا