صورت‌هاي مالي سال ۸۶ شرکت به سازمان حسابرسي تحويل شد

به گزارش موبنا صابر فيضي با اشاره به شرايط ويژه مخابرات و موافقت مديران بورس براي واگذاري سهام اين شرکت، اظهار داشت:از آنجايي که روند حسابرسي در سازمان حسابرسي روال علمي و منطقي خود را دارد، مقرر شده بود تا سهام بدون حسابرسي سال ۸۶ و با صورت‌هاي مالي نيمه اول سال ۸۶ مخابرات حسابرسي …

به گزارش موبنا صابر فيضي با اشاره به شرايط ويژه مخابرات و موافقت مديران بورس براي واگذاري سهام اين شرکت، اظهار داشت:از آنجايي که روند حسابرسي در سازمان حسابرسي روال علمي و منطقي خود را دارد، مقرر شده بود تا سهام بدون حسابرسي سال ۸۶ و با صورت‌هاي مالي نيمه اول سال ۸۶ مخابرات حسابرسي شده ، در تابلو بورس عرضه شود.
وي ادامه داد: تمامي مدارک لازم از سوي شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات به سازمان‌هاي زيرمجموعه وزارت اقتصاد از جمله سازمان خصوصي‌سازي، بورس و حسابرسي ارايه شده و منتظر اعلام نتيجه از سوي آن‌ها هستيم.
مهندس فيضي با بيان اين که سازمان خصوصي سازي، سرمايه مخابرات را 33 هزارميليارد ريال تعيين کرده است، تصريح کرد: شرکت مخابرات ايران، هيچ نقشي در تعيين قيمت سهام ندارد و قيمت سهام اين شرکت توسط سازمان خصوصي سازي تعيين مي‌شود.
فيضي خاطر نشان کرد: اگر سازمان‌هاي ذيربط در مجموعه وزارت اقتصاد به مدارک جديدي نياز داشته باشند، مخابرات ايران آمادگي دارد تا آن‌ها را در اسرع وقت در اختيار مسوولان قرار دهد.
وي تاکيد کرد: در هفته پاياني خردادماه پس از بررسي‌هاي به عمل آمده در مخابرات و کميسيون اقتصادي دولت، مقرر شد تا ۳۳۶ ميليارد تومان به منظور انتقال اموال براي اعمال حاکميت به وزارت ارتباطات منتقل شود.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران گفت: پيش از اين نيز شرکت مخابرات از سهامي خاص به سهامي عام تبديل و در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسيده است.
او افزود: ارايه صورت‌هاي مالي سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ۸۶ نيز به مسوولان سازمان حسابرسي ارايه شده است.
۱۲۸/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا