تحويل صورت‌هاي مالي سال۸۶ به سازمان حسابرسي

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صابر فيضي – مدير عامل شرکت مخابرات ايران – با بيان اين مطلب اظهار كرد: بيش از اين و به دليل شرايط ويژه مخابرات، مديران بورس موافقت خود را مبني بر واگذاري سهام اين شرکت، اعلام کرده بودند.وي افزود: بر اين اساس مقرر شده بود به …

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صابر فيضي – مدير عامل شرکت مخابرات ايران – با بيان اين مطلب اظهار كرد: بيش از اين و به دليل شرايط ويژه مخابرات، مديران بورس موافقت خود را مبني بر واگذاري سهام اين شرکت، اعلام کرده بودند.
وي افزود: بر اين اساس مقرر شده بود به علت اين که روند حسابرسي حساب‌ها در سازمان حسابرسي روال علمي و منطقي خود را دارد سهام مخابرات بدون حسابرسي سال ۸۶ و با صورت‌هاي مالي نيمه اول سال ۸۶ حسابرسي شده در تابلو بورس عرضه شود.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران ادامه داد: تمامي مدارک لازم از سوي شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات به سازمان‌هاي زيرمجموعه وزارت اقتصاد از جمله سازمان خصوصي‌سازي، بورس و حسابرسي ارايه شده و منتظر اعلام نتيجه از سوي آن‌ها هستيم.
او با بيان اين مطلب که سازمان خصوصي سازي، سرمايه مخابرات را ۳۳ ميليارد ريال تعيين کرده است، تصريح کرد: شرکت مخابرات ايران، هيچ نقشي در تعيين قيمت سهام ندارد و قيمت سهام اين شرکت توسط سازمان خصوصي سازي تعيين مي‌شود.
صابر فيضي خاطر نشان کرد: اگر سازمان‌هاي ذي ربط در مجموعه وزارت اقتصاد به مدارک جديدي نياز داشته باشند، مخابرات ايران آمادگي دارد تا آن‌ها را در اسرع وقت در اختيار مسوولان ذي ربط قرار دهد.
وي تاکيد کرد: هفته پاياني خردادماه پس از بررسي‌هاي به عمل آمده در مخابرات و کميسيون اقتصادي دولت، مقرر شد تا مبلغ ۳۳۶ ميليارد تومان به منظور انتقال اموال براي اعمال حاکميت به وزارت ارتباطات منتقل شود.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران گفت: پيش از اين نيز شرکت مخابرات از سهامي خاص به سهامي عامل تبديل و در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسيده است.
او افزود: ارايه صورت‌هاي مالي سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ۸۶ نيز به مسوولان سازمان حسابرسي ارايه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا