راه اندازي سرويس پيامک براي کمک به کودکان ديابتي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” اين سرويس پيام کوتاه با همکاري وب سايت MLB.com راه اندازي شده و هدف آن مبارزه با کودکان ديابتي است.کاربران مي توانند در روز ۱۳ جولاي (۲۳تيرماه ) پيام کوتاهي را با متن “NATS” به شماره اي خاص ارسال کرده و ۵ دلار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” اين سرويس پيام کوتاه با همکاري وب سايت MLB.com راه اندازي شده و هدف آن مبارزه با کودکان ديابتي است.
کاربران مي توانند در روز ۱۳ جولاي (۲۳تيرماه ) پيام کوتاهي را با متن “NATS” به شماره اي خاص ارسال کرده و ۵ دلار به کودکان ديابتي اهدا کنند.
واشنگتن نشنال ۲ ميليون دلار به انجمن بيماران ديابتي کمک کرده است واين طرح تا ۳۱ جولاي ادامه دارد و کاربران مي توانند با ارسال پيام کوتاه کودکان ديابتي را ياري کنند.
مدير بخش ” Dream Foundation ” در واشنگتن نشنال در باره اين طرح گفت: ما از کمک به بيماران ديابتي و پيدا کردن راهي براي ادامه زندگي آنها احساس غرور مي کنيم  و اميدواريم کاربران تلفن همراه با ارسال پيام هاي خود ما را در اين اقدام خيرخواهانه ياري کنند.
در حال حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا