ويرجين سرويس مکالمه درون شبکه اي را در هند ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبيلتور”، کاربران اين شرکت مي توانند با پرداخت ۲۸ روپيه در ماه در اين سرويس ثبت نام کنند و با برقراري تماس درون شبکه اي هزينه اي بسيار اندک  پرداخت کنند.مدهو سودان ،  مدير اجرايي ويرجين موبايل در هند با معرفي اين سرويس اعلام …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبيلتور”، کاربران اين شرکت مي توانند با پرداخت ۲۸ روپيه در ماه در اين سرويس ثبت نام کنند و با برقراري تماس درون شبکه اي هزينه اي بسيار اندک  پرداخت کنند.
مدهو سودان ،  مدير اجرايي ويرجين موبايل در هند با معرفي اين سرويس اعلام کرد: تحقيقات نشان داده است که کاربران جوان به استفاده از سرويس هاي تلفن همراه تمايل زيادي نشان مي دهند و به دنبال سرويس ها ارزان قيمت براي برقراري ارتباط با کاربران ديگر هستند.
تعداد کاربران جوان تلفن همراه در هند به ۵۰ ميليون نفر مي رسد و درآمد سرويس هاي تلفن همراه در سه سال گذشته ۳۵۰ ميليارد روپيه بوده است.
ويرجين موبايل با هدف افزايش کاربران جوان ۱۴ تا ۲۵ ساله به ۲۱۵ ميليون نفر سرويس هاي مخصوص جوانان ارايه مي دهد.
اين سرويس ها در ۲۰ هزار بازار فروش و حدود يکهزار خرده فروش به کاربران ويرجين موبايل ارايه مي شود. هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
شمار کاربران تلفن همراه اين کشور از مرز ۲۵۰ميليون نفر گذشته است و ماهانه ۸ ميليون کاربر بر تعداد کاربران اين کشور افزوده مي شود.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا