گوشی جدید نوکیا ۲۶ روز شارژ نگه می دارد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C5 ظاهرا اولین عضو خانواده سری C است. این گوشی از نسخه سوم سری S60 پشتیبانی می کند و تمامی امکانات ارتباطی مدرن را فراهم می کند.گوشی C5  طرحی ساده دار، کندی بار است، از صفحه نمایش ۲.۲ اینچی با وضوح تصویر QVGA …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C5 ظاهرا اولین عضو خانواده سری C است. این گوشی از نسخه سوم سری S60 پشتیبانی می کند و تمامی امکانات ارتباطی مدرن را فراهم می کند.
گوشی C5  طرحی ساده دار، کندی بار است، از صفحه نمایش ۲.۲ اینچی با وضوح تصویر QVGA پشتیبانی می کند و برای افرادی طراحی شده که هنوز به گوشی های سنتی پایبندند و به گوشی های لمسی روی نیاورده اند.
ضخامت C5، ۱۲.۳ میلی متر و وزن آن ۸۹ گرم است. بدنه گوشی از استیل ساخته شده و دارای باتری ۱۰۵۰ میلی آمپری است که در حال آماده باش ۲۶ روز و در حال مکالمه ۱۲ ساعت شارژ نگه می دارد. سری C نوکیا بر سادگی در ارتباطات و عمر باتری طولانی تاکید دارد.
این گوشی، امکان تماس تصویری را دارد و از سرویس های Google Talk و Windows Live Messenger پشتیبانی می کند. کاربران با این گوشی، امکان دسترسی به فیس بوک را خواهند داشت.
از دیگر ویژگی های C5 می توان به دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی با زوم خودکار، جک صوتی ۳.۵ میلی متری، بلندگوی استریو، کارت حافظه microSD با قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت و رادیو FM اشاره کرد. این گوشی از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در اروپا و چین با قیمت ۱۳۵ یورو عرضه می شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا