دو خبر از Lightspeed بحرين و سامسونگ

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “الوطن”، به نقل از مدير اجرايي Lightspeed اعلام کرد: بازار ارتباط از راه دور بحرين دچار تغيير و تحولات بسياري شده است و رقابت اپراتورها براي رسيدن به جايگاه هاي بالاتر در دو سال اخير شدت گرفته است.دولت از فروش تعداد زيادي از سهام  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “الوطن”، به نقل از مدير اجرايي Lightspeed اعلام کرد: بازار ارتباط از راه دور بحرين دچار تغيير و تحولات بسياري شده است و رقابت اپراتورها براي رسيدن به جايگاه هاي بالاتر در دو سال اخير شدت گرفته است.
دولت از فروش تعداد زيادي از سهام  Batelco، مهمترين اپراتور اين کشور خبر داده است.
اپراتور Batelco که در اختيار دولت اين کشور است اولين و مهمترين اپراتور بحرين مي باشد.
اپراتور  Lightspeed با “اردن تلکام” و “فرنس تلکام” همکاري و با اپراتور هاي اتصالات و Qtel رقابت مي کند.
اين شرکت قصد دارد تعداد کاربران خود را تا ۵۰ درصد افزايش دهد.
همچنين در خبرها آمده است که گوشي Instinct سامسونگ با استقبال گسترده کاربران روبرو شده و در فروشگاه هاي اسپرينت و Best Buy Mobile از فروش خوبي برخوردار است.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، Best Buy يکي از بزرگ ترين فروشندگان دستگاه هاي الکترونيکي در آمريکاي شمالي و  تنها فروشنده آمريکايي گوشي Instinct است که اين گوشي را در سراسر اين کشور عرضه مي کند.
اگر چه تنها از زمان عرضه اين گوشي فقط دو هفته و نيم مي گذرد اما Best Buy مي گويد که اين گوشي با صفحه نمايش لمسي بهترين فروش دستگاه موبايل در دو سال گذشته را داشته است.
اين گوشي يا قرارداد اسپرينت به قميت ۱۲۹ دلار يا بدون  قرارداد به قيمت ۵۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا