سامسونگ يک گوشي هوشمند با دوربين ۸ مگاپيکسلي رو کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي چند رسانه اي که در رقابت با N96 نوکيا، C905 سوني اريکسون و همه گوشي هاي دوربين دار قدرتمند به بازار مي آيد از لحاظ طراحي ترکيبي از گوشي G810 با دوربين ۵ مگاپيکسلي و Soul U900 است.اين گوشي جديد سامسونگ …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي چند رسانه اي که در رقابت با N96 نوکيا، C905 سوني اريکسون و همه گوشي هاي دوربين دار قدرتمند به بازار مي آيد از لحاظ طراحي ترکيبي از گوشي G810 با دوربين ۵ مگاپيکسلي و Soul U900 است.
اين گوشي جديد سامسونگ نيز کشويي و به لحاظ ظاهري زيبا است واز ديگر ويژگي هاي آن مي توان به فلاش xenon و ضبط ويديو، پشتيباني از نسخه اصلاح شده سيستم عامل سيمبيان S60 اشاره کرد.
بر اساس اين گزارش i8510 اولين گوشي هوشمندي است که از سيستم عامل S60 و دوربين ۸مگاپيکسلي بهره مي برد و داراي دو نسخه ۸ و ۱۶ گيگابايتي خواهد بود.
صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT با ۱۶ ميليون رنگ و وضوح تصوير QVGA در رقابت با N96 ، پشتيباني از شبکه هاي GSM و HSDPA براي انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابيت بر ثانيه ، Wi-Fi، GPS داخلي ، شتابدهنده گرافيکي۳D  ، خروجي تلويزيون و ۱۲۸ مگابايت حافظه RAM از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
اين گوشي با ابعاد ۱۰۶.۵ x 53.9 x 16.9 ميليمتر داراي باتري ۱۲۰۰ mAh است که در حال مکالمه ۶ ساعت و در حال آماده باش بيش از ۲۸۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
جزييات بيشتر راجع به زمان عرضه و قمت اين گوشي در سايت سافت پديا ذکر نشده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا