دستگاه هاي اجرايي موظف به ارائه پنج خدمت خود از طريق اينترنت شدند

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، سليماني بعد از ظهر امروز در حاشيه آيين افتتاح پروژه هاي مخابراتي در شيراز در جمع خبرنگاران افزود: با اين کار بسياري از حمل و نقل هاي برون و درون شهري حذف خواهد شد.وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح کارت هويت نيز بيان داشت: …

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، سليماني بعد از ظهر امروز در حاشيه آيين افتتاح پروژه هاي مخابراتي در شيراز در جمع خبرنگاران افزود: با اين کار بسياري از حمل و نقل هاي برون و درون شهري حذف خواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح کارت هويت نيز بيان داشت: اين کارت حاوي اطلاعاتي از شناسنامه، گذرنامه و گواهينامه بوده که پيشنهاد شده وزارت کشور متولي انجام اين طرح باشد.
وزير ارتباطات خاطرنشان کرد: البته براي انجام اين کار بايد دستگاه هاي کارت خوان و کارت هويت تهيه شود که مراحل مقدماتي و بودجه کلي در هيئت دولت تصويب و مقرر شده که از سال آينده تا پنج سال اعتباري بالغ بر ۵۰۰ميليارد تومان براي اجرايي شدن طرح پيش بيني شود.
سليماني در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني بر استفاده از ماهواره در توسعه شبکه تحت پوشش تلفن همراه گفت: اگر اين موضوع محقق شود هزينه ها شش تا ۱۰برابر افزايش مي يابد.
وي همچنين بيان کرد: در حال حاضر ۲۱هزار شعبه بانکي در کشور وجود داشته که از اين تعداد ۲۰ هزار شعبه به شبکه اتصال دارند.
وزير ارتباطات همچنين در پاسخ به سئوالي مبني بر کاهش تعرفه هاي پيامک فارسي نيز گفت: تعرفه هاي پيامک فارسي ۳۲ درصد کاهش يافته و هدف از انجام اين کار توجه بيشتر ايرانيان به زبان فارسي بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا