کاربران “بل” و”تلوس” کانادا براي پيام دريافتي هزينه پرداخت مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران اين دو اپراتور به ازاي هر پيام دريافتي از هرفرد حتي از کلاهبرداران و پيام هاي ناخواسته بايد ۱۵ سنت پرداخت کنند. کساني که مشترک طرح بسته هاي پيام کوتاه هستند از پرداخت اين هزينه معاف خواهند بود. شرکت “بل” اين قانون جديد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران اين دو اپراتور به ازاي هر پيام دريافتي از هرفرد حتي از کلاهبرداران و پيام هاي ناخواسته بايد ۱۵ سنت پرداخت کنند.
کساني که مشترک طرح بسته هاي پيام کوتاه هستند از پرداخت اين هزينه معاف خواهند بود.
 شرکت “بل” اين قانون جديد را از ۸ اگوست به اجرا در مي آورد و شرکت تلوس گرفتن هزينه هاي ۱۵ سنتي را از ۲۴ اگوست شروع خواهد کرد.
کاربران ممکن است با تصويب اين قانون جديد به اپراتور هاي ديگر مانند ويرجين موبايل يا راجرز روي بياورند و
دولت کانادا از اين دو اپراتور به خاطر اين تصميم جديد توضيح خواسته است.
اين اقدام واکنش مقامات و وزارت خانه هاي ذيربط رادرپي داشته  وشرکت تلوس با دفاع از اين تصميم اعلام کرد که  حجم پيام هاي کوتاه به سرعت در حال افزايش است و اين تصميمي است که از سال ها پيش در آمريکا گرفته شده است  و کاربران آمريکايي با آن مشکلي نداشته اند.
تلوس سومين اپراتور بزرگ کانادا است که تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي، ۴۰۷/۵ ميليون نفر کاربر داشته است. “بل” دومين اپراتور کانادا است و تعداد کاربران آن تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۰۲۱/۶ ميليون نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا