راجرز نوکيا ۵۳۱۰ و سوني اريکسون W580i را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، راجرز که نسخه قرمز رنگ گوشي هاي موسيقيايي  XpressMusic 5310 نوکيا و W580i سوني اريکسون را آماده داشت ، اعلام کرد تا چند هفته آينده اين گوشي ها را عرضه مي کند. 5310 XpressMusic  که دراندازه هاي ۸/۱۰۲ × ۷/۴ × ۹/۹ ميليمتر و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، راجرز که نسخه قرمز رنگ گوشي هاي موسيقيايي  XpressMusic 5310 نوکيا و W580i سوني اريکسون را آماده داشت ، اعلام کرد تا چند هفته آينده اين گوشي ها را عرضه مي کند.
 5310 XpressMusic  که دراندازه هاي ۸/۱۰۲ × ۷/۴ × ۹/۹ ميليمتر و وزن ۷۱گرم طراحي و ساخته شده ، داراي قابليت ها و کارآيي ها و سيستم هاي گوناگوني است.
اين گوشي داراي جک هدست ۵/۳ ميليمتري، برنامه پخش  موسيقايي با پشتيباني سيستم هاي MP3, MP4, AAC, eAAc و WMA ، راديو FM و صفحه نمايش ۲ اينچي TFT  با ۱۶ ميليون رنگ QVGA  و وضوح تصوير ۲۴۰ × ۳۴۰ پيکسلي مي باشد.
نوکيا  5310 XpressMusic همچنين داري سيستم مرورگر وب Opera Mini ، قابليت ارسال و دريافت پيام فوري و ايميل، بلوتوث ۲.۰ با A2DP ، دوربين ۲ مگاپيکسلي و کارت حافظ با ظرفيت يک گيگابايت است و با قيمت ۹۹/۴۹ دلار کانادا با سه سال قرارداد عرضه شد.
گوشي W580i سوني اريکسون که از ۵۳۱۰ نوکيا قديمي تر است در سه رنگ سفيد، خاکستري و صورتي با قيمت ۹۹/۲۹ دلار با سه سال قرارداد در دسترس کاربران قرار گرفت.
 نسخه قرمز اين گوشي واکمن نيز که به تازگي در آمريکا از طريق AT&T عرضه شده کشويي بوده و از قابليت کنترل حرکتي، کليدهاي موسيقي، بلوتوث استريو، راديو FM ، صفحه نمايش ۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و ۲۶۲ هزار رنگ، ايميل، مرورگر وب، دوربين ۲ مگاپيکسلي با ظبط ويديو و پشتيباني از کارت حافظه Stick Micro برخوردار است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا