سيم کارت هاي همراه اول به روز واگذار مي شود

به گزارش  خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات دکتر محمد سليماني درمراسم بهره‌برداري از پروژه رومينگ شبکه ارتباطات سيار با شبکه تلفن همراه روستايي استان فارس،  اظهار داشت:‌امروزه‌، تحولات کشور بايد با استفاده از امکانات مخابراتي صورت گيرد. وي افزود: تمامي دستگاه‌هايي که در خدمت مردم هستند ، مي‌بايست …

به گزارش  خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات دکتر محمد سليماني درمراسم بهره‌برداري از پروژه رومينگ شبکه ارتباطات سيار با شبکه تلفن همراه روستايي استان فارس،  اظهار داشت:‌امروزه‌، تحولات کشور بايد با استفاده از امکانات مخابراتي صورت گيرد.
وي افزود: تمامي دستگاه‌هايي که در خدمت مردم هستند ، مي‌بايست نيازهاي مخابراتي خود را مطرح کنند و وزارت ارتباطات آماده ارايه تمامي خدمات مخابراتي به کليه حوزه‌ها است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين مطلب که در حوزه اقتصادي تحولات خوبي صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر امکان ارسال بعضي از حوالجات به صورت الکترونيکي فراهم شده اما تا رسيدن به نقطه آرماني فاصله داريم.
وي تصريح کرد:‌سرمايه‌گذاري ‌هاي صورت گرفته در حوزه ارتباطات اندک بوده و در يک زمان کوتاه نيز قابل برگشت مي‌باشد که به عنوان نمونه مي‌توان به کارت هوشمند سوخت اشاره کرد.
دکتر محمد سليماني در خصوص گسترش پورت پرسرعت نيز گفت :‌براي توسعه در اين حوزه نياز به توسعه خطوط DSL ،توسعه شبکه بي‌سيم (WIMAX) است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا