مدل U800 Soul سامسونگ

 اين گوشي داراي طراحي ساده ، بسيار باريک و در عين حال مقاوم است که ساختار فلزي آن موجب افزايش زيبايي و شکيل بودن آن شده است.**طراحي گوشي سامسونگ U800 Soul داراي طراحي ظريف ، شيک و باريک است . اين گوشي ۹.۹ ميلي متر قطر دارد و از ساختار فلزي مقاوم تشکيل شده است . …

 اين گوشي داراي طراحي ساده ، بسيار باريک و در عين حال مقاوم است که ساختار فلزي آن موجب افزايش زيبايي و شکيل بودن آن شده است.
**طراحي
 گوشي سامسونگ U800 Soul داراي طراحي ظريف ، شيک و باريک است . اين گوشي ۹.۹ ميلي متر قطر دارد و از ساختار فلزي مقاوم تشکيل شده است . U800 Soul b در ۵ رنگ مختلف توليد شده است که شامل رنگ طوسي ، نقره اي ، مشکي ، صورتي و بنفش ارغواني است.
اين گوشي داراي قابليت نسل سوم است و دوربين مکالمه تصويري در بالاي گوشه راست در قاب جلو مشاهده مي شود . خروجي صداي گوشي در امتداد آن در مرکز قرار گرفته است . صفحه نمايش دو اينچ که ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد زير آنها قرار دارد. کليد حرکتي که اندازه بزرگي دارد و استفاده از آن نيز آسان است زير صفحه نمايش وجود دارد. با استفاده از کليد حرکتي مي توان در منوها جستجو کرد . دو Softkey و کليدهاي Call و End در دو طرف آن قرار دارند . از کليد End براي روشن و خاموش کردن گوشي نيز استفاده مي شود زيرا کليد اختصاصي به اين منظور وجود ندارد .
کليد ولوم و محل کارت حافظه microSD در طرف چپ U800 وجود دارد . کليد اختصاصي دوربين و پورت USB در طرف راست گوشي قرار دارد .
لنز دوربين سه مگاپيکسل در قسمت بالاي قاب پشت در امتداد فلش LED قرار دارد که داخل يک صفحه فلزي برآمده قرار گرفته است. بلندگو نيز نزديک به دوربين وجود دارد.
در قسمت بالا و پايين گوشي سامسونگ U800 Soul b هيچ پورت يا کليد اختصاصي مشاهده نمي شود.
**باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion است که احتمال مي رود توان آن ۸۸۰ ميلي آمپر است.باتري گوشي با استفاده متوسط تا چهار روز دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
سامسونگ U800 Soul به يک صفحه نمايش دو اينچ TFT با وضوح QVGA و ۱۶ ميليون رنگ مجهز است . صفحه نمايش از کيفيت تصوير و روشنايي کافي برخوردار است اما زير نور مستقيم خورشيد بخوبي خوانده نمي شود . در واقع تمامي گوشي هاي جديد سامسونگ داراي اين مشکل هستند .
**دوربين
سامسونگ U800 Soul b داراي يک دوربين سه مگاپيکسل است که ماکسيمم وضوح آن ???? در ???? پيکسل است. منوي دوربين و تنظيمات آن بسيار شبيه مدل G800 سامسونگ است . بعضي از تنظيمات منو شامل اندازه تصوير،حالت عکسبرداري ، جلوه هاي ويژه رنگ و تنظيم رنگ سفيد است.
دوربين اين مدل سامسونگ فاقد کانون اتوماتيک است . اين گوشي سامسونگ در وضوح QCIF فيلمبرداري مي کند.
**حافظه
گوشي U800 سامسونگ داراي حافظه داخلي يک مگابايتي است که توسط کارت حافظه جانبي تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
اين گوشي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است طي چند ماه آتي در اختيار مشتريان اين برند قرار مي گيرد.
تا کنون نيز اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين گوشي به دست نيامده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا