دو خبر از Greystripe و AppStore

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بدين ترتيب کاربران آيفون مي توانند از نرم افزارهاي رايگان بازي براي گوشي آيفون بهره مند شوند.همکاري با  Greystripe به ارايه دهندگان و توزيع کنندگان بازي هاي آيفون اين امکان را مي دهد که با آگهي ها و تبليغات موبايلي اطلاع رساني جامعي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بدين ترتيب کاربران آيفون مي توانند از نرم افزارهاي رايگان بازي براي گوشي آيفون بهره مند شوند.
همکاري با  Greystripe به ارايه دهندگان و توزيع کنندگان بازي هاي آيفون اين امکان را مي دهد که با آگهي ها و تبليغات موبايلي اطلاع رساني جامعي در مورد صدها نرم افزار که در هفته جاري ارايه مي شود، داشته باشند.
شرکت Greystripe در حال حاضر بيش از ۷۰ ميليون کاربر دارد.
تعداد ناشران  Greystripe در حال حاضر به ۱۲۰ شرکت مي رسد که با استفاده از فن آوري هاي تبليغاتي مي توانند نرم افزار هاي و بازي هاي جديد را به کاربران آيفون معرفي کنند.
همچنين در خبرها آمده است که فروشگاه AppStore با بيش از ۵۰۰ نرم افزار و برنامه کاربردي براي گوشي آيفون بزودي افتتاح مي شود.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، حدود ۲۵ درصد اين نرم افزار ها و برنامه هاي کاربردي رايگان ارايه مي شود و ۹۰ درصد آنها با قيمت ۹۹/۹ دلار يا کمتر به فروش مي رسد.
به گزارش روزنامه نيويورک تايمز، يک سوم اين برنامه ها بازي هستند که به گفته مدير اجرايي اپل اين بزرگترين فروشگاه نرم افزاري است که به بازار ارايه مي شود.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا