ثبت نام حضوري سيم کارتهاي ۱۵۰هزار توماني از فردا آغاز مي شود

سيد حسين عادلي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  متقاضيان مي توانند بدون هيچ محدوديتي  اقدام به ثبت نام    سيم کارتهاي ۱۵۰  هزار توماني در دفاتر خدمات ارتباطي کنند.وي با اشاره به اين که ثبت نام  سيمکارتها در تمامي دفاتر ي که به صورت  ON LINE فعالند در سراسر کشور  انجام مي شود، …

سيد حسين عادلي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  متقاضيان مي توانند بدون هيچ محدوديتي  اقدام به ثبت نام    سيم کارتهاي ۱۵۰  هزار توماني در دفاتر خدمات ارتباطي کنند.
وي با اشاره به اين که ثبت نام  سيمکارتها در تمامي دفاتر ي که به صورت  ON LINE فعالند در سراسر کشور  انجام مي شود، تصريح کرد: درحال حاضر بيش از ۹۰ درصد دفاتر خدمات ارتباطي  مجهز به سيستم   ON LINE هستند.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: واگذاري سيمکارتهاي ۱۵۰ هزار توماني به متقاضيان  با توجه به شرايط ، ظرف مدت ۴۰ روز واگذار مي شود.
سيم کارت هاي ۱۵۰ هزا توماني نوعي  سيم کارت است که در مرحله اول معادل ۲۰۰ هزار ريال اعتبار مکالمه دارد و پس از آن تا ۵۰۰ هزار ريال قابل شارژ است.
قبل از اينکه ماهيت سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني اعلام شود مردم به سبب تصور دائمي بودن نسبت به ثبت نام آن اقدام کردند اما پس از مشخص شدن جزئيات،  تقاضا براي براي ثبت نام آن کاهش يافته و بازار ۰۹۱۲ که با بي رونقي مواجه شده بود مجددا رونق يافت و رو به افزايش گذاشت.
 همچنين پيش از اين  مدير عامل شرکت ارتباطات سيار از آغاز واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي دايمي ۲۸۸ هزار توماني به صورت رسمي از روز ۲۳ تيرماه سال جاري در سراسر كشور خبر داده بود.
به گفته وي  ثبت‌نام و واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي ۲۸۸ هزار توماني به صورت آزمايشي از تاريخ چهارم خردادماه سال جاري در تهران آغاز شده و قرار است به صورت رسمي از فردا ۲۳ تيرماه آغازشود.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا