يك مرد انگليسي صف خريد خود را ۵۰ پوند به فروش رساند

به گزارش فارس به نقل از رويترز، در برخي از كشورها مشتاقان گوشي جديد اپل از يك و حتي دو روز قبل در مقابل فروشگاه هاي iPhone صف بستند تا اولين افرادي باشند كه گوشي جديد اين شركت را خريداري مي كنند .بنابراين گزارش تعدادي از خريداران نسل جديد گوشي iPhone به علت نقص در …

به گزارش فارس به نقل از رويترز، در برخي از كشورها مشتاقان گوشي جديد اپل از يك و حتي دو روز قبل در مقابل فروشگاه هاي iPhone صف بستند تا اولين افرادي باشند كه گوشي جديد اين شركت را خريداري مي كنند .
بنابراين گزارش تعدادي از خريداران نسل جديد گوشي iPhone به علت نقص در سيستم ثبت نام آنلاين آن نتوانستند گوشي هاي خود را فعال كرده و از آنها استفاده كنند.
اكثر خريداران اين گوشي موفق شدند ۱۵ دقيقه بعد از خريد آن با ورود به سايت هاي اعلام شده توسط اپراتورهاي طرف قرارداد با اپل iPhone هاي جديد خود را فعال كنند. اما بعد از مدتي استفاده از iPhone جديد و حتي iPhone هاي قديمي كاربران غيرممكن شد!
مشكل ياد شده كه دسترسي به فروشگاه آنلاين فروش موسيقي اپل موسوم به iTunes را نيز از طريق اين گوشي غيرممكن كرده بود پس از چند ساعت در اكثر نقاط جهان برطرف شد، اما مقامات اپل از توضيح در مورد علل وقوع اين مشكل خودداري كردند.
اين مشكل در كشورهاي انگلستان، آمريكا، ژاپن، هنگ كنگ و نيوزلند باعث عصبانيت مردم و ازدحام آنان در فروشگاه هاي عرضه كننده اين گوشي شد.
در برخي از اين كشورها مشتاقان گوشي جديد اپل از يك و حتي دو روز قبل در مقابل فروشگاه هاي iPhone صف بستند تا اولين افرادي باشند كه گوشي جديد اين شركت را خريداري مي كنند و حتي يك مرد انگليسي از طريق سايت eBay جاي خود در صف خريد اين گوشي را به مبلغ ۵۰ پوند به فروش رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا