نوکيا با فروش ۳ميليون گوشي سکان دار بازار هند است

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است که شرکت کره اي سامسونگ که بعد از نوکيا مقام دوم بازار اين کشور را دارد ،  ماهانه ۴۵۰هزار گوشي در اين بازار به فروش مي رساند.رتبه سوم اين بازار با فروش کمتر از ۴۰۰هزار گوشي در ماه در اختيار سوني اريکسون است …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است که شرکت کره اي سامسونگ که بعد از نوکيا مقام دوم بازار اين کشور را دارد ،  ماهانه ۴۵۰هزار گوشي در اين بازار به فروش مي رساند.
رتبه سوم اين بازار با فروش کمتر از ۴۰۰هزار گوشي در ماه در اختيار سوني اريکسون است اما اين شرکت اعلام کرد که با توجه به سياست هاي جديدي که در پيش گرفته است در آينده اي نه چندان دور با غلبه بر سامسونگ جايگاه دوم بازار اين منطقه را از آن خود خواهد کرد. 
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در اين کشور ۲۷۰ميليون و ضريب آن  در اين کشور پر جمعيت بيش از۱۹درصد است و ۱۲اپراتور فعال دارد.
صنعت مخابرات و ارتباطات هند با ۱۲ اپراتور فعال درسيطره  شبکه gsmمي باشد به طوري که سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است.
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا