دو خبر از سوني اريکسون و دوکومو ژاپن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، Patti داراي حافظه ۸ گيگابايتي و دوربين ۵ مگا پيکسلي با زوم خودکار و فلاش ،تحت پوشش شبکه پر سرعت   HSDPA بوده و در چند هفته آينده به بازار ارايه خواهد شد. در مورد قيمت آن هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.سوني اريکسون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، Patti داراي حافظه ۸ گيگابايتي و دوربين ۵ مگا پيکسلي با زوم خودکار و فلاش ،تحت پوشش شبکه پر سرعت   HSDPA بوده و در چند هفته آينده به بازار ارايه خواهد شد.
در مورد قيمت آن هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه از دو شرکت اريکسون سوئدي که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه تشکيل شد.
اين شرکت که در فصل آخر سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۷ درصدي سود مواجه شده است،هم اکنون چهارمين سازنده بزرگ تلفن همراه در جهان محسوب مي شود. 
همچنين درخبر ها آمده است که شرکت ژاپني NTT DoCoMo شرکت “دوکوموچاينا” را در چين راه اندازي مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شرکت جديد احتمالا با دريافت مجوز هاي دولتي و بازرگاني فعاليت خود را تا پايان جولاي در چين آغاز مي کند.
به گزارش مقامات اين شرکت DOCOMO China سرويس هاي تلفن همراه را با همکاري اپراتور هاي محلي ارايه خواهد داد.
با توجه به تثبيت و تحکيم صنعت تلفن همراه در چين احتمال مي رود که هدف  DoCoMo خريداري يا همکاري گسترده با يکي از اپراتور هاي چيني و پيدا کردن جايگاه ثابت در بازار اين کشوراست.
شرکت “ان تي تي دوکومو” NTT DoCoMo, Inc درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد ودر زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد و به کاربران خدمات مختلف مانند PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS ارايه مي دهد.
تعداد کابران تلفن همراه چين درتا ماه اگوست ۲۰۰۷حدود ۵۱۵ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۰۱/۳۹ درصد اعلام شده است.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا