چيني ها بازهم تقلب کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي از نظر طراحي و شکل ظاهر  بسيار شبيه نمونه واقعي N79 است که قرار بود در نيمه اول فصل سوم  در دو نسخه سفيد و مشکي به بازار عرضه شود.نمونه تقلبي اين گوشي شبيه سري N گوشي هاي هوشمند نوکيا نيست …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي از نظر طراحي و شکل ظاهر  بسيار شبيه نمونه واقعي N79 است که قرار بود در نيمه اول فصل سوم  در دو نسخه سفيد و مشکي به بازار عرضه شود.
نمونه تقلبي اين گوشي شبيه سري N گوشي هاي هوشمند نوکيا نيست که از جمله اين تفاوت ها مي توان به پشتيباني اين گوشي تنها از شبکه چهار بانده GSM (900 / 1800 MHz) با GPRS و صفحه نمايش ۴/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و پشتيباني از ۲۶۰ هزار رنگ اشاره کرد، اين درحالي است که گوشي هاي سري N از ۱۶ ميليون رنگ پشتيباني مي کنند.
از امکانات گوشي چيني N79 مي توان به واسط کاربري سيمبيان، بلوتوث، امکان پخش موسيقي و ويديو، راديو FM، مرورگر وب، SMS، MMS بازي، USB و يک مگابايت حافظه داخلي با کارت حافظه ۲۵۶ مگابايتي اشاره کرد.
اگر چه دوربين اين گوشي تقلبي همانند گوشي هاي پيشرفته داراي لنز کارل زايس است اما نوع دوربين آن VGA است که مطمئنا نمي تواند عکس هاي خوبي بگيرد.
ابعاد گوشي تقلبي چيني ۱۱۰ x 48 x 15 ميليمتر است که انتظار مي رود نمونه واقعي اين گوشي نيز همان ابعاد و اندازه را داشته باشد.
اين گوشي تقلبي در سراسر چين به قيمت ۱۰۰ دلار فروخته شد.
براساس اخباري که به تازگي منتشر شد، شرکت فنلاندي نوکيا بايد از دو گوشي هوشمند سري N تا هفته آينده يعني ۲۵ آگوست رونمايي کند که احتمالا گوشي N79 يکي از آنها خواهد بود.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا