نسخه نهايي نرم افزار پيام رسان همراه اول تا آخر ماه جاري ارائه مي شود

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، دکتر حميدرضا ربيعي در جمع خبرنگاران و در بيان مشکلات ارائه نرم افزار پيام رسان همراه اول اظهار داشت: نرم افزار پيام رسان فارسي به عنوان يکي از سرويس هاي ارزش افزوده از سوي هممراه اول ارائه مي شود و هيچ وظيفه اي براي …

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، دکتر حميدرضا ربيعي در جمع خبرنگاران و در بيان مشکلات ارائه نرم افزار پيام رسان همراه اول اظهار داشت: نرم افزار پيام رسان فارسي به عنوان يکي از سرويس هاي ارزش افزوده از سوي هممراه اول ارائه مي شود و هيچ وظيفه اي براي اين شرکت نيست.
وي افزود: نرم افزار پيام رسان ارسال پيامک قادر خواهد بود حجم پيامک را با ۲۰۰ کاراکتر ارسال کند که البته هيچ ارتباطي با کاهش تعرفه پيامک ندارد.
دبيعي گفت: با توجه به مشکلاتي که براي اصلاح گوشي هاي تلفن همراه و نصب نرم افزار دراين گوشي ها موجود بود، به نظر مي رسيد که ارائه يک نرم افزار براي دانلود در گوشي هاي تلفن همراه براي مشترگان بسيار راحت تر و بهتر خواهد بود.
مدر مرکز تحقيقاتي ICT پيشرفته دانشگاه شريف اظهار داشت:از زمان ارائه نرم افزار بر روي سايتMCI همراه اول حدود ۲۹۹ هزار نفر از آن بازديد کردهاند که به ازاي هر ۱۸۵ نفر يک مورد دانلود گزارش شده است.
وي افزود: ۶۱ درصد مشکلات گزارش دشه پيرامون نصب برنامه بوده است که با تعاملات صورت گرفته برطرف خواهد شد.
ربيعي تصريح کرد: ۱۴ درصد مشکلات مربوط به تقاضا براي ارائه نرم افزار در Phone Book و ۱۳ درصد تقاضا براي امکان دسترسي به شکلک بوده است.
وي تصريح کرد: در طي مذاکرات صورت گرفته با سازندگان گوشي در نظر داريم هر گوشي جديدي که وارد بازار مي شود قبل از ورود به بازار مورد بررسي قرار گيرد.
ربيعي با اشاره به اين که اين نرم افزار بايد حداکثر در ۲ ثانيه دانلود شود، تصريح کرد: اگر مشکلي در نصب نرم افزار پيام رسان پيامک وجود دارد بيشتر به دليل مشکلات موجود در پهناي باند و دسترسي به شبکه است.
وي گفت: اين نرم افزار در آخر خرداد ماه براي عرضه آماده بود ولي در روز آخر ،همراه اول مشکلاتي را بر آن وارد نمود که نياز به بررسي بيشتر بود.
به گفته ربيعي بخشي از تست نرم افزار بايد با عملياتي شدن مورد آزمايش قرار گيرد و صرفا نمي توان آن را در آزمايشگاه بررسي کرد.
وي تصريح کرد: گزينه اي را در اين نرمز افزار قرار داديم که در صورت تمايل با فونت لاتين کلمات فارسي را انتخاب کند و به همان صورت فارسي در متن پيامک قرار دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا