مدل RAZR2 V8 موتورولا

صفحه نمايش لمسي نيست اما سه کليد لمسي روي صفحه نمايش وجود دارد که فقط از فاصله نزديک قابل مشاهده است . اين نخستين بار است که موتورولا سه کليد لمسي را به جاي  زير صفحه نمايش روي آن قرار مي دهد و با کليک کردن روي کليدها ويبره ضعيفي احساس مي شود. کليدها فقط …

صفحه نمايش لمسي نيست اما سه کليد لمسي روي صفحه نمايش وجود دارد که فقط از فاصله نزديک قابل مشاهده است . اين نخستين بار است که موتورولا سه کليد لمسي را به جاي  زير صفحه نمايش روي آن قرار مي دهد و با کليک کردن روي کليدها ويبره ضعيفي احساس مي شود.
کليدها فقط در حالت اجراي نرم افزار موسيقي فعال هستند و ويژگي هايي مانند Play ، Pause ، Forward و … را کنترل مي کنند.
لنز دوربين دو مگاپيکسل، بالاي صفحه نمايش وجود دارد و با باز کردن درب گوشي صفحه نمايش داخلي TFT آن مشخص مي شود که داراي وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل در اندازه ۲.۲ اينچ و ۲۵۶ هزار رنگ است.
 خروجي صداي گوشي در قسمت بالاي صفحه نمايش داخلي قرار دارد و با باز کردن درب گوشي اندازه آن خيلي بزرگ به نظر مي رسد.
**باتري
باتري گوشي از نوع BX40 Li-Ion  با توان ۷۷? mAh است که در حالت آماده باش حداکثر ۳۳۰ ساعت و در مکالمه مداوم ۷ ساعت و سي دقيقه دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
موتورولا V8 داراي دو صفحه نمايش است که تنها تفاوت ميان صفحه نمايش بيروني و داخلي گوشي در اندازه دو  اينچ است و شفافيت رنگ و خوانايي صفحه نمايش زير نور مستقيم خوشيد شگفت انگيز است و  هر دو صفحه نمايش داراي يک منبع براي نور زمينه است.
امکان شخصي کردن صفحه نمايش اصلي وجود دارد اما نمي توان روشنايي صفحه نمايش بيروني را تنظيم کرد.
۴۰ درصد از نور زمينه براي صفحه نمايش بيروني و ۶۰ درصد آن براي صفحه نمايش داخلي استفاده مي شود و صفحه نمايش داخلي TFT داراي وضوح QVGA و اندازه دو اينچي است.
**موسيقي
موتورولا V8 به نرم افزار پخش MP3 مجهز است که کليد اختصاصي آن بالاي کليد تماس قرار دارد و  نرم افزار پخش موسيقي مانند گوشي هاي پيشرفته واکمن نيست اما گزينه هاي بسياري دارد .
کيفيت صفحه نمايش بيروني و کليدهاي لمسي موجب مي شود تا مرور کردن در قطعات موسيقي و Play List لذت بخش شود و  از ميان گزينه هاي Play List مي توان به آخرين فايل هايي که اجرا شده اند ، نام خواننده ، آلبوم، نوع و آهنگساز اشاره کرد .
قطعات موسيقي بطور اتوماتيک براساس اطلاعات برچسب هاي صوتي ID3 تفکيک مي شوند و علاوه بر اين که امکان شخصي کردن Play List وجود دارد، نرم افزار پخش موسيقي داراي گزينه هاي تکرار اتوماتيک ، انتخاب تصادفي ، باس با هفت سطح مختلف و ويژگي Spatial Audio است و  اکوي قابل ملاحظه اي به صدا مي دهد اما در عين حال بايد باس را در سطح متوسط حفظ کند زيرا در غير اين صورت صدا از کيفيت کافي برخوردار نمي باشد .
با موتور جستجوي موجود مي توان محتواي صوتي را جستجو کرد .
**دوربين
اين گوشي به يک دوربين دو مگاپيکسل مجهز است که فاقد کانون اتوماتيک و فلش است و آيکن دوربين در منوي اصلي قرار ندارد و در عوض در قسمت Multimedia ( چند رسانه اي ) مشاهده مي شود و  آيکن دوربين فيلمبرداري نيز در اين قسمت وجود دارد و با استفاده از منوي گزينه ها روي صفحه نمايش Standby نيز مي توان دوربين را فعال کرد.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي دو مگابايتي است و فاقد کارت حافظه جانبي است.
**سخن آخر
گوشي V8 موتورولا هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا