تل سل آيفون را دربازارسرويس هاي اعتباري مکزيک ارايه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”پاتريشيا هويا”يکي از مديران تل سل گفت :حدود ۹۳درصد از مشترکان اين اپراتور کاربر اعتباري هستند و ما با دارا بودن ۱۵۹ميليون کاربر سرويس هاي خودرا به ۱۶کشور در سراسر آمريکا ارايه مي دهيم واولين اپراتوري خواهيم بود که آيفون را در آمريکاي لاتين عرضه خواهد کرد.اين اپراتور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”پاتريشيا هويا”يکي از مديران تل سل گفت :حدود ۹۳درصد از مشترکان اين اپراتور کاربر اعتباري هستند و ما با دارا بودن ۱۵۹ميليون کاربر سرويس هاي خودرا به ۱۶کشور در سراسر آمريکا ارايه مي دهيم واولين اپراتوري خواهيم بود که آيفون را در آمريکاي لاتين عرضه خواهد کرد.
اين اپراتور خاطر نشان کرد که در آينده اي نزديک درصدد است آيفون نسل سوم را در کشورهاي ديگر اين بخش از آمريکا  از جمله برزيل،شيلي ،کلمبيا به فروش برساند.
هويا گفت : قصد دارد آيفون نسل سوم را تا پايان سال در ۳۵۰شهر مکزيک ارايه دهد و فناوري نسل سوم اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که از سرويس هاي پيشرفته بي سيم استفاده کنند.
تلسل با دارا بودن ۷۳درصد سهم بازار وبيش از ۵۱ميليون کاربر اولين اپراتور برزيل به شمار مي رود.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در مکزيک ۵۵ميليون ۴۱۰هزار نفر مي باشد و ضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور ۵۰.۹۸درصد است و اين کشورچهار اپراتور فعال دارد..
شرکت ارتباطات مکزيک تحت تسلط اپراتورخطوط ثابت “تلفونو دو مکزيکو”و “تل سل”يکي از واحدهاي “آمريکن مويل”است که هر دو اين شرکت ها توسط”کارلوس اسليم”ميلياردر مکزيکي اداره مي شوند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا