اسپرينت ۱۰ گوشي جديد در آمريکا عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا،طي ماه جاري اسپرينت گوشي LG Rumor را با رنگ آبي و گوشي Curve بلک بري و گوشي هوشمند پالم ترئو ۸۰۰w را با رنگ قرمز عرضه مي کند.۸۰۰w مجهز به ويندوز موبايل ۶.۱ بوده و از GPS،  Wi-Fi، بلوتوث ۲.۰ و اتصالات EV-DO …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا،طي ماه جاري اسپرينت گوشي LG Rumor را با رنگ آبي و گوشي Curve بلک بري و گوشي هوشمند پالم ترئو ۸۰۰w را با رنگ قرمز عرضه مي کند.
۸۰۰w مجهز به ويندوز موبايل ۶.۱ بوده و از GPS،  Wi-Fi، بلوتوث ۲.۰ و اتصالات EV-DO Rev پشتيباني مي کند و يکي از بهترين گوشي هاي پالم بوده که تاکنون عرضه شده است.
و اما براي ماه اگوت، اسپرينت دو گوشي RAZR VE20 موتورولا که به تازگي موفق به دريافت تاييديه FCC شده و سانيو کاتانا يا SCP-6750 سانيو را عرضه مي کند.
گوشي SCP-6750  پس از کاتانا که در ماه آوريل عرضه شده ،ارايه مي شود در باره اين گوشي جزييات زيادي ذکر نشده است.
ماه سپتامبر ماه پرسروصدا و شلوغي براي اسپرينت خواهد بود زيرا در اين ماه اسپرينت ۵ گوشي در برنامه خود براي عرضه دارد.
اولين گوشي از اين سري ، تلفن همراه  HTC MP6950 است که يکي از گوشي هاي HTC  Touch Diamond يا  HTC Touch Pro بوده و  هر کدام از اين گوشي ها از جذابيت خاصي برخوردارند.
پس از آن دو گوشي از سري تاشوهاي سامسونگ موسوم به  M220 و M320  و دو گوشي از موتورولا با نام V950 Renegade و i365 عرضه خواهد شد.
۱۳۵/   14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا