دو خبر از آيفون و Paparazzi

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اپل قصد دارد اين زمان را به ۱۰ دقيقه کاهش دهد.شرکت اپل پيش بيني کرده است که در هر ساعت ۱۰۰ گوشي آيفون نسل سومي را به فروش برساند .در ابتداي فروش آيفون مشتريان به صورت ۳۰ نفر ، ۳۰ نفر به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اپل قصد دارد اين زمان را به ۱۰ دقيقه کاهش دهد.
شرکت اپل پيش بيني کرده است که در هر ساعت ۱۰۰ گوشي آيفون نسل سومي را به فروش برساند .
در ابتداي فروش آيفون مشتريان به صورت ۳۰ نفر ، ۳۰ نفر به فروشگاه ها وارد خواهند شد  و از هجوم کاربران با بي نظمي در فروشگاه هاي عرضه آيفون جلوگيري خواهد شد.
مدير اجرايي اپل اعلام کرد: سرويس دهي سريع به معناي بي نظمي در ارايه خدمات نيست.
وي ادامه مي دهد: کارمندان اپل در انتخاب بهترين برنامه فروش آيفون نيز به کاربران کمک خواهند کرد و سيستم ايميل را نيز در صورت تمايل براي آنها فعال مي کنند.
اين شرکت قصد دارد با فروش بي نظير اين گوشي نسل سومي انقلابي در صنعت گوشي هاي هوشمند ايجاد کند.
همچناندر خبرها آمده است که يکي از خبرنگاران و عکاسان معروف انگليسي وب سايتي را راه اندازي کرده که کاربران تلفن همراه مي توانند عکس هاي گرفته شده توسط دوربين هاي تلفن همراه خود را از مشاهير به اين سايت ارسال کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ” Darryn Lyons” ، خبرنگار سمجي است که هميشه دنبال مشاهير است تا از آنها عکس و مصاحبه گرفته و به روزنامه ها و مجلات بفروشد و هم اکنون وب سايت جديد MrPaparazzi.com را افتتاح کرده تا آماتور هاي عکاسي را که با دوربين تلفن همراه عکس مي گيرند با خود شريک کند.
کاربران مي توانند عکس هاي خود را از افراد مشهور در صحنه هاي مختلف سياسي، ورزشي و هنري به اين سايت بفروشند.
به اين ترتيب کاربر کافي است عکس هاي گرفته شده توسط دوربين تلفن همراه خود را مستقيم در اين سايت آپلود کنند.
تا کنون تصاويري به ارزش  16 هزار پوند به اين سايت فروخته شده است. 
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا