ارايه گوشي هاي موتورولا A1600، A1800 و A810 در چين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، پس از عرضه ۸ ميليون دستگاه گوشي PDA در چين، شرکت موتورولا سه گوشي جديد را در سريعترين بازار رو به رشد جهان ارايه مي کند.گوشي موتورولا  A810 يک گوشي ساده با طراحي شيک و مد روز است واز قابليت هاي اين گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، پس از عرضه ۸ ميليون دستگاه گوشي PDA در چين، شرکت موتورولا سه گوشي جديد را در سريعترين بازار رو به رشد جهان ارايه مي کند.
گوشي موتورولا  A810 يک گوشي ساده با طراحي شيک و مد روز است واز قابليت هاي اين گوشي مي توان به دوربين ۲ مگا پيکسلي، مديا پلير، راديوي FM، آديو جک استاندارد ۵/۳ ميليمتري و شکاف حافظه ميکروSD اشاره کرد.
اين بازي که در رنگ هاي سفيد و مشکي ارايه شده مجهز به ديکشنري و بازي هاي کلاسيک است.
تلفن همراه  A1600 داراي رسيور GPS، دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار و پاروناما و شکاف حافظه ميکرو SD است.
اين تلفن همراه با نمايشگر لمسي ۴/۲ اينچي مجهز به يک ديکشنري گويا است که قابليت تشخيص واژه ها و ارايه تلفظ صحيح آنها را دارد.
گوشي  MING A1800 مجهز به سيستم هاي CDMA  GSM و GPS است و از قابليت هاي ديگراين تلفن همراه مي توان به دوربين ۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار، نمايشگر لمسي ۴/۲ اينچي، شکاف حافظه ميکرو SD و نرم افزار هاي از پيش نصب شده مانند ايميل، خواننده سند آفيس، خوانند کارت اعتباري و نرم افزار مترجم Kingsoft است.
تعداد کابران تلفن همراه چين تا ماه اگوست ۲۰۰۷حدود ۵۱۵ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۰۱/۳۹ درصد اعلام شده است و “چاينا موبايل”و “چاينا يونيکام” دو اپراتور معروف اين کشورهستند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا