اپل ۳۵درصد سهم بازار گوشي هاي لمسي آمريکا را به خود اختصاص مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”بوني جوي” يکي از محققان در اين زمينه گفت:بر اساس بررسي هايي که انجام داداه ايم به اين نتيجه رسيديم که در فاصله ماه هاي ژانويه تا فوريه ۲۰۰۸ ميلادي ۱۸ميليون و۱۰۰هزار گوشي لمسي در آمريکا به فروش خواهد رفت که ۶ميليون و ۳۰۰هزار از اين تعداد به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”بوني جوي” يکي از محققان در اين زمينه گفت:بر اساس بررسي هايي که انجام داداه ايم به اين نتيجه رسيديم که در فاصله ماه هاي ژانويه تا فوريه ۲۰۰۸ ميلادي ۱۸ميليون و۱۰۰هزار گوشي لمسي در آمريکا به فروش خواهد رفت که ۶ميليون و ۳۰۰هزار از اين تعداد به گوشي هاي آيفون اختصاص خواهد داشت.
وي افزود: انتظار مي رود که با ارايه کمک هزينه به گوشي آيفون۲.۰  نسل سوم  فروش اين گوشي در نيمه دوم سال با جهش ناگهاني روبرو شود.
“مدير ماوستون” يکي ديگر از محققان در اين زمينه گفت: در حال حاضر اپل جايگاه مستحکمي را در بازار  گوشي هاي لمسي به خود اختصاص داداه است بطوري که هيچکدام از رقبايش هنوز نتوانسته اند بر او غلبه کنند.
شرکت Apple Inc  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد  ودر زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار، درآمد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و  درآمد خالص شرکت ۵/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
اين شرکت  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند پاره وقت دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا