اف سي سي تصوير گوشي موتورولا “وگاس وي يي ۲۰ ” را منتشر کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، تصويري که از اين گوشي منتشر شده است ، معتبر وقابل استناد است چون توسط اف سي سي تاييد شده است.تلفن همراه Motorola Vegas VE20 يکي ديگر از گوشي هاي جديد تاشو موتورولا است که به گوشي هاي RAZR و KRZR …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، تصويري که از اين گوشي منتشر شده است ، معتبر وقابل استناد است چون توسط اف سي سي تاييد شده است.
تلفن همراه Motorola Vegas VE20 يکي ديگر از گوشي هاي جديد تاشو موتورولا است که به گوشي هاي RAZR و KRZR اين شرکت شباهت دارد.
گفته شده است اين گوشي توسط شبکه CDMA شرکت آمريکايي اسپرينت سرويس دهي خواهد شد و اين تلفن همراه را مي توان از سري گوشي هاي ارزان قيمت و متوسط به شمار آورد که داراي ظاهري جالب و زيبا ست.
Motorola Vegas VE20 داراي قابليت ها و سيستم هاي متعددي است که اف سي سي به چند نمونه از آنها اشاره کرده است که از جمله آنها يک دوربين ۲ مگاپيکسلي ، قابليت پذيرش کارت حافظه جانبي microSD ، کليد هاي حساس لمسي هستند.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي از جمله قيمت وزمان عرضه به بازار آن درسايت اينترنتي ياد شده اعلام نشده است.
شرکت  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا