تلفن هاي همراه رنگ و بوي هنر به خود گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “انگليش چوسان”، شرکت ال جي الکترونيک از آهنگ هاي گروه موسيقيايي سوئدي Real Group   به عنوان زنگ تلفن همراه در ۳۰ مدل از گوشي هاي خود استفاده مي کند.اين آهنگ ها در هنگام برقراري تماس، دريافت تماس، خاموش و روشن کردن تلفن همراه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “انگليش چوسان”، شرکت ال جي الکترونيک از آهنگ هاي گروه موسيقيايي سوئدي Real Group   به عنوان زنگ تلفن همراه در ۳۰ مدل از گوشي هاي خود استفاده مي کند.
اين آهنگ ها در هنگام برقراري تماس، دريافت تماس، خاموش و روشن کردن تلفن همراه در گوشي مورد استفاده قرار مي گيرد.
گرو موسيقيايي Real Group يکي از بزرگ ترين و معروف ترين سازندگان موسيقي هاي مذهبي است که تاکنون ۵ ميليون آلبوم به بازار ارايه  و بيش از ۲هزار کنسرت برگزار کرده است.
ال جي الکترونيک در سال ۲۰۰۶ از اين گروه موسيقيايي خواست تا آهنگ هايي براي زنگ موبايل ترکيب کنند و اين گروه ۵۰ زنگ ترکيبي موبايل ساخته اند که برخي از آنها تنها ۲ تا ۳ ثانيه و برخي تا ۳ دقيقه اي است.
بسياري از کاربران تلفن همراه به دليل آهنگ هاي گوش خراش موبايل دچار بيماري هاي شنوايي و اعصاب شده اند و به همين دليل اين شرکت از گروه Real Group خواسته است که آهنگ هاي آرام و ملايم را براي زنگ تلفن همراه  ارايه دهد.
شرکت “ال جي الکترونيک” درسال ۱۹۷۴ در کره جنوبي تاسيس شده است و دفتر مرکزي آن در شهر سئول پايتخت اين کشور قراردارد.
اين شرکت در زمينه صنايع الکترونيکي ، لوازم خانگي ، لوازم صنعتي ، کامپيوتر ، تلفن همراه،   سرمايه گذاري و بيمه فعاليت دارد و درآمد اين شرکت با ۱۶۰ هزار کارمند ، سالانه حدود ۶۱ ميليارد دلار اعلام شده است.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا