اسپرينت راهنمايي استفاده از گوشي پالم ترئو ۸۰۰w را منتشر کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، گوشي ياد شده قراراست بزودي وارد بازار خواهد شد و شرکت آمريکايي پالم در نظر دارد با عرضه اين گوشي که يکي از جديدترين و پيشرفته ترين گوشي هاي اين شرکت است، نقش پررنگ تري دربازار گوشي ها ايفا کند.استقبال کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، گوشي ياد شده قراراست بزودي وارد بازار خواهد شد و شرکت آمريکايي پالم در نظر دارد با عرضه اين گوشي که يکي از جديدترين و پيشرفته ترين گوشي هاي اين شرکت است، نقش پررنگ تري دربازار گوشي ها ايفا کند.
استقبال کاربران از گوشي هاي پالم ، موفقيت شرکت “پالم سنترو” را نيز درپي خواهد داشت .
Treo 800w  گوشي پيشرفته  و حرفه اي مجهز به ويند وز موبايل ۱/۶ است  و  با توجه به  تصاوير منتشر شده از اين گوشي در سايت هاي اينترنتي ، مي توان گفت اين گوشي ظاهري شيک دارد و اگرچه شکل ظاهري آن معمولي به نظر مي رسد ، ولي داراي قابليت ها و ويژگي هاي منحصر بفرد اعلام نشده است .
راهنماي تصويري و نوشتاري چگونگي استفاده از گوشي  Palm Treo 800w روي وب سايت اسپرينت منتشرشد ه است ، ولي انتشار جزييات مربوط به کارآيي ها و سيستم هاي آن به بعد موکول شده است.
با توجه به تصويري که دروب سايت اسپرينت از اين گوشي هوشمند منتشر شده است ، مي توان گفت Palm Treo 800w داري يک صفحه نمايش لمسي با حالت کمي عقب رفتگي در گوشي است که طرح امروزي و مدرن به شمار نمي آيد.
Palm Treo 800w قراراست در ۲۳تير (۱۳جولاي) و باقيمت ۹۹/۲۴۹ دلار با قرارداد دوساله- به بازار عرضه شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي درسايت ياد شده اعلام نشده است.
 Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در “اورلند پارک ” واقع در  کانزاس قراردارد و در زمينه ارتباطات و توليد وايرلس A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys فعاليت مي کند.
۱۳۱ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا