نوکيا يک گوشي جديد رو کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن، اين گوشي تنها يک عکس از اين گوشي منتشر شده و اطلاعاتي زيادي در رابطه با اين گوشي هنوز اعلان نشده است اما با يقين مي توان گفت که اين گوشي CDMA از شبکه GSM پشتيباني نمي کند.از امکانات و قابليت هاي اصلي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن، اين گوشي تنها يک عکس از اين گوشي منتشر شده و اطلاعاتي زيادي در رابطه با اين گوشي هنوز اعلان نشده است اما با يقين مي توان گفت که اين گوشي CDMA از شبکه GSM پشتيباني نمي کند.
از امکانات و قابليت هاي اصلي اين گوشي مي توان به دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي، صفحه نمايش رنگي و GPS ، کليدهاي موسيقي حساس به لمس، راديو FM ، پشتيباني از کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه تا ۴ گيگابايت و بلوتوث استريو اشاره کرد.
گوشي ۳۶۰۸  در حال مکالمه بيش از ۵/۳ ساعت و در حال آماده باش حدود ۱۱ روز شارژ نگه مي دارد.
جزييات بيشتر راجع به زمان عرضه و قيمت اين گوشي در سايت موبايل بورن ذکر نشده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر “اسپو” قرار دارد و  در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي  بيش از ۵۱ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا