برگزاري همايش دوسالانه IST2008

  به گزارش سرويس دانش و فن آوري برنا به نقل از روابط عمومي مرکزتحقيقات مخابرات ايران، همايش دو سالانه IST 2008 با هدف ايجاد گردهمايي هاي بين المللي توسط متخصصان تراز اول ارتباطات و فن آوري اطلاعات برگزار مي شود.در اين همايش که نتايج آخرين تحقيقات و پيشرفت هاي علمي در حوزه ICT مطرح مي …

  به گزارش سرويس دانش و فن آوري برنا به نقل از روابط عمومي مرکزتحقيقات مخابرات ايران، همايش دو سالانه IST 2008 با هدف ايجاد گردهمايي هاي بين المللي توسط متخصصان تراز اول ارتباطات و فن آوري اطلاعات برگزار مي شود.
در اين همايش که نتايج آخرين تحقيقات و پيشرفت هاي علمي در حوزه ICT مطرح مي شود، متخصصان داخلي در اين حوزه مي توانند علاوه بر اطلاع از تحقيقات داخلي به طور حضوري و د ر گفت و گو با متخصصان خارجي به تبادل آخرين دستاوردهاي علمي، تحقيقاتي و راه کارهاي اجرايي و راه بردي براي بهينه سازي تحقيقات بپردازند.
اين گزارش حاکي است براي هرچه بهتر و پرثمر برگزار شدن همايش، همکاري با وزارت ICT اطلاع رساني بين المللي انجام گرفته است که در اين ارتباط با تشکيل کميته بين المللي مرکب از ۵۰ متخصص تراز اول کشورهاي مختلف با مديريت اين همايش همکاري مي کنند.
علاوه بر آن کميته علمي داخلي، متشکل از متخصصان و اعضاي هيات علمي برجسته دانشگاه ها و مراکز علمي و پژوهشي عضو کميته علمي داخلي هستند.
بنا بر اين گزارش دبير خانه همايش از اغلب کشورها همچون کانادا، آمريکا، کشورهايي از اروپا و خاور دور در جهت ارائه مقاله و سخنراني هاي تخصصي پيشنهاد دريافت کرده است که اين تعداد تا کنون به حدود ۵۰ مقاله مي رسد و پس از بررسي در کميته علمي براي ارائه انتخاب مي شوند.
روزهاي اول همايش مختص برگزاري کارگاه هاي آموزشي و در روز دوم و سوم ارائه مقالات، ميز گرد و نشست هاي تخصصي خواهد بود. همچنين در فواصل نشست هاي تخصصي از متخصصان داخلي و خارجي دعوت به عمل مي آيد که به عنوان سخنرانان کليدي به ايراد سخن بپردازند.
يکي ديگر از فعاليت هاي جنبي ، سمپوزيسم برگزاري نمايشگاه جنبي است که با حضور شرکت هاي فعال در حوزه ارتباطات و فن آوري توسط شرکت گردونه مهر باختر برگزار مي شود.
تعداد مقالات داخلي که تا کنون به دبيرخانه همايش رسيده ۴۰۰ عنوان بوده و دبير کل اتحاديه جهاني مخابرات (HTU ) به عنوان سخنران افتتاحيه در همايش حضور خواهد داشت و از وزيران ICT و نيرو نيز براي حضور و ايراد سخنراني دعوت به عمل آمده است.
لازم به ذکر است اين سمپوزيسم با پشتيباني شعبه ايران انجمن مهندسين برق و الکترونيک آمريکا(IEEE) و مهندسين برق و الکترونيک ايران(IAEEE) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا