آزمايش پيل سوختي به عنوان انرژي پشتيبان ايستگاه هاي پايه ارتباطي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”بهنقل از سايت”سلولارنيوز”، واتانيا افزود : پيل سوختي دستگاهي براي تبديل انرژي شيميايي به انرژي الکتريکي است و نوع متفاوتي از باتري است که براي تبديل انرژي و به عنوان سوخت از آن استفاده مي شود.اين اپراتوردر گزارش خود آورده است:اين آزمايش به مدت يک ماه به طول انجاميد و شامل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”بهنقل از سايت”سلولارنيوز”، واتانيا افزود : پيل سوختي دستگاهي براي تبديل انرژي شيميايي به انرژي الکتريکي است و نوع متفاوتي از باتري است که براي تبديل انرژي و به عنوان سوخت از آن استفاده مي شود.
اين اپراتوردر گزارش خود آورده است:اين آزمايش به مدت يک ماه به طول انجاميد و شامل آزمايش سيستم هاي جديد تهويه هوا براي کنترل دماي محيط درطول قطعي برق شبيه سازي شده است.
واتانيا در اين گزارش اعلام کرد : براي پشتيباني ۱۰ساعته متوالي از انرژي مصرفي ايستگاه ها از ۶سيلندر هيدروژن و با کنترل از راه دور که از طريق مودم GPRS انجام مي گرفت، استفاده شد.
اين اپراتور گفت: در جريان کار سيستم پيام هاي هشداري را به گروه فني ارسال مي کرد.
واتانيا از جمله مزيت هاي اين انرژِي را کم هزينه  ،کم حجم بودن و آلودگي کم آن اعلام کرد.
يک مقام آگاه دراين باره گفت: شرکت  Masiya  که در اين پروژه با واتانيا همکاري مي کند به دنبال معرفي اين نمونه ازانرژي به مناطق ديگر خليج فارس و صنايع ديگر است.
تعداد کاربران تلفن همراه در کويت۲.۵ميليون نفر است و ضريب نفوذ آن ۹۹.۷۸ درصد اعلام شد.
Zain و واتانيا  دو اپراتور فعال در اين کشور هستند که به ترتيب داراي يک ميليون و۵۳۶ هزار و يک ميليون  و ۱۰۶هزار کاربر هستند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا