تحريم ها تاثير ناچيزي بر صنعت مخابرات ايران دارند

به گزارش خبرنگار موج،سيد مصطفي صفوي همامي ، عضو قطب علمي مخابرات راديويي كشورافزود: فارغ التحصيلان دانشگاه هاي معتبر ايران همسطح فارغ التحصيلان دانشگاه هاي بزرگ جهاني هستند.صفوي همامي در ادامه بيان داشت:كشوري كه بازار خدمات ارتباطي آن وسيع است بايد به آن به صورت يك فرصت طلايي بنگرد و آن را به كارآفريني تبديل …

به گزارش خبرنگار موج،سيد مصطفي صفوي همامي ، عضو قطب علمي مخابرات راديويي كشورافزود: فارغ التحصيلان دانشگاه هاي معتبر ايران همسطح فارغ التحصيلان دانشگاه هاي بزرگ جهاني هستند.
صفوي همامي در ادامه بيان داشت:كشوري كه بازار خدمات ارتباطي آن وسيع است بايد به آن به صورت يك فرصت طلايي بنگرد و آن را به كارآفريني تبديل كند.
وي از مهاجرت فارغ التحصيلان برتر دانشگاهي ايران به كشورهايي نظير آمريكا ، كانادا و انگليس ابراز تاسف كرد و اظهار داشت : موضوعاتي همچون ICT براي اينگونه دانشجويان بسيار جذاب بوده و بايد با فراهم آوردن امكانات لازم زمينه را براي حضور اين گونه افراد را در اين زمينه فراهم آوريم.
عضو قطب علمي مخابرات راديويي كشور تاثير تحريم ها عليه صنعت مخابرات ايران را ناچيز دانسته و تصريح كرد:خوشبختانه در بازار محصولات ارتباطي تنوع محصول زياد است و در صورت امتناع شركتي از فروش كالا به ايران ،‌شركت هاي جايگزين فراواني وجود دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا