اجلاس APT بر خلاف تبليغات سوء ضد ايران در خارج به معرفي ايران كمك كرد

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات، پورنگ نيا در بيست و هشتمين اجلاس گروه‌هاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا- اقيانوسيه (APT) افزود: ۱۱ مقاله جديد در زمينه‌ باند پهن(Broad Band) ، نسل آينده مخابراتي (NGN) و امنيت ICT توسط كارشناسان ايراني در اين اجلاس ارايه مي‌شود.وي اظهار داشت: حضور در اين اجلاس، تمرين مناسبي …

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات، پورنگ نيا در بيست و هشتمين اجلاس گروه‌هاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا- اقيانوسيه (APT) افزود: ۱۱ مقاله جديد در زمينه‌ باند پهن(Broad Band) ، نسل آينده مخابراتي (NGN) و امنيت ICT توسط كارشناسان ايراني در اين اجلاس ارايه مي‌شود.
وي اظهار داشت: حضور در اين اجلاس، تمرين مناسبي براي افزايش مهارت‌ همكاران براي ارايه نظرات و تعامل با كشورهاي ديگر است.
پورنگ‌نيا برگزاري اين اجلاس در ايران را فرصتي مناسب براي معرفي فرهنگ ايران به ديگر كشورها بر شمرد و گفت: برگزاري اين اجلاس كمك مي‌كند تا بر خلاف تبليغات سوء ضد ايران در خارج به معرفي مناسب خود بپردازيم.
وي در ادامه حضور ايران را در اين اجلاس فعال عنوان كرد و گفت: برگزاري اجلاس در تهران، حضور ما را پر رنگ‌تر كرده و موجب شده از سوي همكاران مقالات بيشتري ارايه ‌شود كه بسيار قابل توجه است.
مدير كل دفتر امور بين الملل وزارت ارتباطات از ديگر محاسن اين اجلاس، رياست ايران بر گروه‌هاي مطالعاتي به مدت يك سال برشمرد و گفت: وظيفه ايران به عنوان رئيس اين كميته، مديريت ارايه مقالات اجلاس بعدي است.
وي افزود: مقالات داخلي و خارجي كه در اين سه روز بحث مي‌شود، پس از نتيجه‌گيري مشخص مي شود كه بر روي كدام يك مطالعه ادامه داشته و در سال بعد در مورد آن مقاله ارايه شود.
وي پايان كار اجلاس را تصميم گيري در مورد مقالات ارايه شده عنوان كرد و گفت: روز سوم نتيجه گروه‌هاي مطالعاتي نهايي شده و مشخص مي‌شود كدام مقالات پذيرفته و از اين به بعد روي آن‌ها مطالعه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا