تلسل مکزيک پوشش ۳G را افزايش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تل سل در گزارش خود از نوکيا زيمنس به عنوان شرکتي نام برد که زيربناها و تجهيزات مورد نياز سرويس هاي HSDPA را در اختيار اپراتور مذکور قرار مي دهد.در اين گزارش آمده است:با ارايه فناوري نسل سوم در مکزيک تل سل درصدد برامد تا سرويس هاي شبکه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تل سل در گزارش خود از نوکيا زيمنس به عنوان شرکتي نام برد که زيربناها و تجهيزات مورد نياز سرويس هاي HSDPA را در اختيار اپراتور مذکور قرار مي دهد.
در اين گزارش آمده است:با ارايه فناوري نسل سوم در مکزيک تل سل درصدد برامد تا سرويس هاي شبکه فوق سريع  را در اختيار همه کاربران در هر لحظه و در هر مکان قرار دهد.
“آرماندو آلميدا”مدير بخش آمريکاي لاتين نوکيا زيمنس گفت : تلسل با ۵۱ميليون کاربر و در اختيار داشتن ۹۰درصد از سهم بازار مکزيک سکان دار اصلي بازار ارتباطي اين کشور به شمار مي آيد.
وي افزود :اين اپراتور يکي از نمايندگي هاي آمريکن مويل مکزيک است. و به تازگي توافق نامه اي را با اپل به امضا رسانده است که به موجب آن در آينده اي نزديک ورژن جديد آيفون نسل سوم را دراختيار کاربرانش مي گذارد.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در مکزيک  با چهار اپراتور فعال ۵۵ميليون ۴۱۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور ۵۰.۹۸درصد است.
شرکت ارتباطات مکزيک تحت تسلط اپراتورخطوط ثابت “تلفونو دو مکزيکو”و “تل سل” است که هر دو اين شرکت ها توسط “کارلوس اسليم” ميلياردر مکزيکي اداره مي شوند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا