گوشي ال جي KF750 با تراشه پردازشگر زوران عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، اين تراشه که APPROACH نام دارد براي يکي ديگراز گوشي هاي شرکت ال جي با نام “ويوتي” Viewty  که داراي  دوربين ۵ مگاپيکسلي است، قابل استفاده است.پردازشگر زوران و فن آوري VideoZoom آن از اصلي ترين قابليت دوربين ۵ مگاپيکسلي ال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، اين تراشه که APPROACH نام دارد براي يکي ديگراز گوشي هاي شرکت ال جي با نام “ويوتي” Viewty  که داراي  دوربين ۵ مگاپيکسلي است، قابل استفاده است.
پردازشگر زوران و فن آوري VideoZoom آن از اصلي ترين قابليت دوربين ۵ مگاپيکسلي ال جي سکرت به شمار مي آيد و امکان تهيه عکس و تصاوير با کيفيت مطابق با استاندارد ايزو ۸۰۰ و همچنين قابليت ضبط تصاوير ويديوي تا ۱۲۰ فريم درثانيه را فراهم مي کند.
شرکنت زوران همچنين اعلام کرد که با بکارگيري از اين تراشه وفن آوري چندرسانه اي آن ،   ال جي سکرت اولين گوشي تلفن همراه است که قابليت ضبط ويديويي با زوم اپتيکال ۴X را د ارد.
يکي از مديران شرکت ال جي الکترونيک گفت : اين گوشي با ضخامت ۸/۱۱ ميليمتر ، نازکترين تلفن همراه داراي دوربين ۵مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويدويي بالا براي ثبت راحت و آسان لحظات خوش و ماندگار است.
اين گوشي داراي قابليت ها و سيستم هاي مختلف از جمله قابليت ويرايش عکس و تصاوير ويدويي ازجمله ويرايش تصوير چهره ، قابليت دسترسي به اينترنت ، بازيهاي موبايلي ، سيستم پخش موسيقي و راديو اف ام است.
با اين که گوشي  ال جي سکرت قبلا به بازار عرضه شده است ، مشخص نيست چرا خبر استفاده از اين تراشه و فن آوري مربوط به دوربين ۵ مگاپيکسلي آن ، پس از عرضه اين گوشي به بازار منتشر شده است.
۱۳۱ /۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا