سرمايه گذاري ۱۰ ميليون دلاري “وبارو” در وب سايت SMSGupShup

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “واشينگتون پست”، SMSGupShup يک وب سايت اشتراکي است که به کاربران امکان پيوستن به گروه هاي مختلف را با توجه به علايقشان مي دهد و اطلاعات جديد را از طريق پيام کوتاه و تلفن همراه در اختيار آنها قرار مي دهد.کاربران مي توانند از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “واشينگتون پست”، SMSGupShup يک وب سايت اشتراکي است که به کاربران امکان پيوستن به گروه هاي مختلف را با توجه به علايقشان مي دهد و اطلاعات جديد را از طريق پيام کوتاه و تلفن همراه در اختيار آنها قرار مي دهد.
کاربران مي توانند از طريق اين وب سايت ، به روز ترين اطلاعات را براي دوستان و خانواده خود بدون اتلاف زمان ارسال کنند.
SMSGupShup  حدود ۷ ميليون مشترک و ۳۰۰ هزار ناشر دارد وتا حد زيادي به  وب سايت   Twitter شباهت دارد با اين تفاوت که طيف گسترده تري از کاربران مي توانند از آن استفاده کنند.
براي مثال ماهي گيران مي توانند از وضعيت آب و هوا از طريق اين وب سايت مطلع شوند و پيام هاي ضروري  در مواقع اضطراري به عموم مردم ارسال مي شود.
تعداد کاربران اين سايت با سرعت فوق العاده اي افزايش يافت به طوري که از يک ميليون کاربر در ماه ژانويه به ۷ ميليون نفر در حال حاضر رسيده است.
شرکت Webaroo ارايه دهنده سرويس هاي تلفن همراه  است دفتر مرکزي آن در آمريکا و هند قرار داردو با بستن اين قرارداد با SMSGupShup تصميم دارد تعداد کاربران و درآمد خود را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا