رگولاتوري بنگلادش مجوز وايمکس را ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بيانيه آمده است بر اساس اين پروژه دارندگان مجوز مجاز به توسعه و بهره برداري از يک شبکه ارتباط از راه دور براي تهيه سرويس هاي سراسري BWA بر پايه استاندارهاي وايمکس IEEE 802.16e  خواهند بود.اين سيستم مي تواند امواج را ازيک نقطه به چند مرکز …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بيانيه آمده است بر اساس اين پروژه دارندگان مجوز مجاز به توسعه و بهره برداري از يک شبکه ارتباط از راه دور براي تهيه سرويس هاي سراسري BWA بر پايه استاندارهاي وايمکس IEEE 802.16e  خواهند بود.
اين سيستم مي تواند امواج را ازيک نقطه به چند مرکز يا شبکه راديويي، مرکب از ايستگاه ها ي مرکز توزيع BWAو تجهيزات دسترسي BWA منتقل کند.
اپراتورها و کاربران مي توانند از اين تجهيزات در تمام موقعيت ها ي ثابت وهمراه استفاده کنند و در پيش نويس تمام اين مجوزها آمده ،دارندگان اين مجوزها متعهد به استفاده ازبرج هاي ارتباطي و زير بناهاي موجود به صورت مشترک هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه تا آوريل ۲۰۰۸ميلادي در بنگلادش  40ميليون و ۳۴۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۲۲.۶درصد اعلام شده است.
در حال حاضر ۶اپراتور “گرامن فون”،”بنگ لينک”،”اکتل”،”وريد”،”سيتي سل”و “تل تاک” در اين کشور فعاليت مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا