اسمارت عنوان بهترين اپراتور فيليپين را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز سينفو” ، ” Asian Mobile News ” يک مجله سلولار تلفن همراه است که سالانه به بهترين اپراتورهاي تلفن همراه در فيليپين جايزه مي دهد. اين دومين بار است که اپراتور SMART به عنوان بهترين اپراتور فيليپين انتخاب شده است و در سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز سينفو” ، ” Asian Mobile News ” يک مجله سلولار تلفن همراه است که سالانه به بهترين اپراتورهاي تلفن همراه در فيليپين جايزه مي دهد.
اين دومين بار است که اپراتور SMART به عنوان بهترين اپراتور فيليپين انتخاب شده است و در سال ۲۰۰۵ نيز جايزه بهترين اپراتور فيليپين را گرفت.
مدير عامل و مدير اجرايي  Smart در مراسمي که به همين مناسبت برگزار شد، اعلام کرد: در طول ۱۵ سال فعاليت اين شرکت، بيش از آن چيزي که پيش از اين توسط تحليلگران صنعتي پيش بيني شده بود موفقيت کسب کرده و تلفن هاي همراه زيادي را به کاربران فيليپيني ارايه کرده است.
 يکي از عوامل مهم موفقيت شرکت اسمارت ، فروش گوشي هايي با قيمت مناسب به قشر کم درآمد جامعه و پوشش دهي تمام اقشار جامعه در شبکه هاي تلفن همراه بوده است.
براساس آمار رسمي تا پايان سال ۲۰۰۷ ميلادي ۶۰  درصد مردم فيليپين کاربر تلفن همراه بوده اند و تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور  34ميليون و۸۰۰هزار نفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱/۴۱ درصد بوده است.
در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که سه اپراتور به صورت مجازي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا