اهش کاربران آفريقاي جنوبي در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين کاهش نشان مي دهد که افريقا ي جنوبي براي رسيدن به ضريب نفوذ ۱۰۰درصد ي، شکست خورده و ضريب نفوذ آن از ۹۷.۹درصد سال ۲۰۰۷ با رکودي که در تعداد کاربر مواجه شد، به ۹۶.۶درصد رسيده است.در اين بررسي وودکام اولين اپراتور اين کشور نيز ۷۹۰هزارنفر از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين کاهش نشان مي دهد که افريقا ي جنوبي براي رسيدن به ضريب نفوذ ۱۰۰درصد ي، شکست خورده و ضريب نفوذ آن از ۹۷.۹درصد سال ۲۰۰۷ با رکودي که در تعداد کاربر مواجه شد، به ۹۶.۶درصد رسيده است.
در اين بررسي وودکام اولين اپراتور اين کشور نيز ۷۹۰هزارنفر از کاربران خود را از دست داده است بطوري که تعداد کاربران اين اپراتور دراين فصل  230هزار نفر کمتر از فصل سوم ۲۰۰۷ اعلام شده است.
“سل سي”ديگر اپراتور اين کشور نيزدر فصل چهارم سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۹۰هزار کاربر مواجه شد بطوري که تعداد کاربرانش به زير پنج ميليون نفر رسيد.
MTN تنها اپراتوراين کشور بود که توانسته در فصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي بر تعداد کاربران خود بيافزايد ورشد  اين اپراتور در فصل اول۲۰۰۸به زير ۱۴.۴درصد رسيده است که حتي کمتر از رشد ساليانه در فصل دوم ۲۰۰۲ است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آفريقاي جنوبي تا مارس ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳۸ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۶درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا