ارايه يک سرويس جستجوگر جديد براي گوشي هاي هوشمند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس که در حال حاضر براي کاربران انگليسي و ژاپني ارايه شده امکان دانلود سريع و رايگان اطلاعات را از طريق تلفن همراه مي دهد.اين سرويس با گوشي هاي مجهز به ويندوز موبايل ۵ و ۶ سازگار است وکاربران اين گوشي هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس که در حال حاضر براي کاربران انگليسي و ژاپني ارايه شده امکان دانلود سريع و رايگان اطلاعات را از طريق تلفن همراه مي دهد.
اين سرويس با گوشي هاي مجهز به ويندوز موبايل ۵ و ۶ سازگار است وکاربران اين گوشي هاي مي توانند براي دسترسي به آن به وب سايت مربوطه مراجعه کرده و نرم افزار آن را دانلود کنند.
اين سرويس به کاربران امکان دسترسي سريع به سرويس هاي ديگر ران نيز مي دهد.
تلفن هاي هوشمند امروزه در صنعت تلفن همراه جايگاه ويژه اي پيدا کرده اند و بيشتر کاربران ترجيح مي دهند براي خريداري، ارتقاء و دسترسي به سرويس هاي اين گوشي ها سرمايه گذاري کنند.
کارشناسان تعريف هاي مختلفي از گوشي هوشمند ارايه مي دهند برخي معتقدند که گوشي هاي هوشمند معمولاً به دو صورت موجودند، گوشي هاي هوشمند PDA مانند ، که در اصل يک دستگاه PDA يا کامپيوتر جيبي هستند و در خود قابليت برقراري تماس تلفني را هم دارند و مدل بعدي گوشي هايي هستند که تلفن همراه هستند و در خود برخي قابليت هاي يک PDA مانند تقويم ، ايميل ، مرورگر وب و برنامه هاي آفيس را نيز دارند .
مشخصات يک گوشي موبايل هوشمند عبارت از  صفحه نمايش بزرگ، قابليت کار با اطلاعات، ابزاري دستي براي ارايه کارايي هاي کامل يک تلفن است که در عين حال قابليت هاي يک PDA را نيز دارند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا