تعدا كاربران تلفن همراه اينترنتي در انگليس به ۳ ميليون نفر رسيد

   به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از هاي تك ديلي، آخرين آمار نشان مي دهد كه تعداد كاربران موبايل تلوزيوني و اينترنتي در انگاستان به ۳ ميليون نفر رسيده است كه آمار قابل توجهي براي اين حوزه از تكنولوژي محسوب مي شود. اكنون كشورهاي اروپايي رقابت شديدي را بر روي ارايه اين سرويس گران …

   به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از هاي تك ديلي، آخرين آمار نشان مي دهد كه تعداد كاربران موبايل تلوزيوني و اينترنتي در انگاستان به ۳ ميليون نفر رسيده است كه آمار قابل توجهي براي اين حوزه از تكنولوژي محسوب مي شود.
اكنون كشورهاي اروپايي رقابت شديدي را بر روي ارايه اين سرويس گران قيمت آغاز كرده اند و اپراتورهاي تلفن همراه نيز ارايه سرويس هاي تلوزيوني و اينترنتي را به خاط سود آوري و مشتريان زيادش در اولويت برنامه هاي خود قرار داده اند.
اكنون انگليس ۲۸ ميليون كاربر اينترنت دارد كه ۶۲ درصد آن ها از سرويس هاي اينتذرنتي بر روي تلفن همراه خود استفاده مي كنند اما دريافت تصاوير ماهواره ها و كانال هاي مختلف بر روي تلفن همراه چيزي است كه مردم اروپا در دو سال اخير توجه زيادي به آن داشته اند و همين امر سبب شده است كه تعداد مشتركان آن در كمتر از يك سال به ۲ برابر افزايش پيدا كند.
در حال حاضر آمريكا، اروپا و كشورهاي اسكانديناوي بر روي اين حوزه از تكنولوژي رقابت هاي جديدي را آغاز كرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا