بازي دسيسه نهايي براي تلفن همراه عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، شخصيت هاي داستان به وسيله روبرت لودلام، نويسنده آمريکايي خلق شده اند و به بازيکنان اجازه مي دهد حوادث و اتفاقات هيجان انگيز را تجربه کنند.در اين بازي بازيکن بايد در حالي که به عنوان يک قاتل و جاسوس حرفه اي سازمان مرکزي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، شخصيت هاي داستان به وسيله روبرت لودلام، نويسنده آمريکايي خلق شده اند و به بازيکنان اجازه مي دهد حوادث و اتفاقات هيجان انگيز را تجربه کنند.
در اين بازي بازيکن بايد در حالي که به عنوان يک قاتل و جاسوس حرفه اي سازمان مرکزي اطلاعات و امنيت آمريکا نقش آفريني مي کند از دست مامور دولت فرار کند.
در طول بازي کاربر مي تواند از ديوارها، طبقات يا درها براي پنهان شدن از دست دشمن استفاده کند و با حريف جنگ تن به تن داشته باشد واز اسلحه هاي گوناگون استفاده کند.
بازي The Bourne Conspiracy به کاربر اجازه مي دهد که به هفت شهر شامل پاريس، مارسل فرانسه و زوريخ سوييس سفر کند ،  که اين ويژگي کاملا متقاوت از ديگر بازي ها است.
بر اساس اين گزارش، بازي فوق علاوه بر تلفن همراه براي Xbox 360 و پلي استيشن ۳ نيز توسط Sierra Entertainment  عرضه شده است.
Vivendi علاوه بر اين بازي چند بازي جذاب ديگر چون Hangman، Celebrity، Crash Bandicoot، Prison Break و Wordox را براي تلفن همراه عرضه کرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا